Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Реферативна база даних (21)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ачкасова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ачкасова Л. М. 
Удосконалення оцінки фінансового стану підприємства [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - вип. 21. - С. 53-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_21_7
Запропоновано удосконалену методику оцінки фінансового стану підприємства за допомогою матричного моделювання. Методика передбачає побудову матриць, що характеризують окремі аспекти фінансового стану: ліквідність та платоспроможність, рентабельність, фінансову стійкість, ділову активність та майновий стан підприємства. Також обгрунтовано підхід до визначення інтегральної оцінки фінансового стану на підставі результатів розрахунку матриць.
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.794 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ачкасова Л.М. 
Оцінка ефективності діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Л.М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - Вип. 22. - С. 133-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_22_14
Запропоновано удосконалену методику оцінки ефективності діяльності підприємства за допомогою оцінки ефективності використання окремих видів ресурсів. Методика передбачає побудову матриць, що характеризують загальну ефективність діяльності підприємства та ефективність використання основних фондів, оборотних коштів, фінансових, інформаційних і трудових ресурсів. Обгрунтовано підхід до визначення інтегральної оцінки ефективності діяльності АТП на підставі результатів розрахунку матриць.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.847 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ачкасова Л. Н. 
Инвестиционный процесс как объект управления [Електронний ресурс] / Л. Н. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 21-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_4
Последовательно обоснован инвестиционный процесс как объект управления. Для этого сформирована проблема управления, поставлены цели управления инвестиционным процессом, заданы критерии разделения среды и объекта управления, определен характер взаимоотношений инвестиционного процесса и среды, установлены особенности и свойства объекта управления, представлена модель объекта управления и определено информационное обеспечение связей между объектом и средой.
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.69 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ачкасова Л. М. 
Оцінювання ефективності управлінських рішень [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2014. - Вип. 23. - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2014_23_6
Обговорено питання оцінювання ефективності управлінських рішень і наведено результати досліджень у цій галузі. Метою дослідження є удосконалена методика оцінювання ефективності управлінських рішень за допомогою оцінювання різних факторів, що впливають на неї. Оцінювання ефективності управлінських рішень є важливим у роботі менеджера, але це питання залишається відкритим з причини своєї складності. Запропоновано кількісне оцінювання факторів, що впливають на ефективність рішень. На даних роботи автотранспортного підприємства проведено парний і множинний кореляційний аналіз. На основі одержаних результатів визначено вплив факторів на ефективність рішень і факторні залежності. Одержані результати дозволяють менеджеру комплексно підходити до прийняття рішень і свідомо впливати на їх ефективність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.483 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Ачкасова Л.М. 
Оцінка ефективності процесу перевезення вантажів [Електронний ресурс] / Л.М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2014. - Вип. 24. - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2014_24_11
Запропоновано удосконалену методику оцінки ефективності процесу перевезення вантажів за допомогою матричного моделювання. Методика передбачає побудову матриць, що характеризують окремі етапи процесу перевезень: навантаження, переміщення вантажу, розвантаження. Для цього були розглянуті підходи до визначення показників ефективності, за допомогою критеріїв було проведено вибір показників, їх упорядкування та сформовано упорядковані ряди показників, що увійдуть до кожної з матриць. Також обгрунтовано підхід до визначення інтегральної оцінки ефективності процесу перевезень вантажів на підставі результатів розрахунку матриць.
Попередній перегляд:   Завантажити - 147.272 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ачкасова Л. М. 
Обґрунтування факторів ефективності перевезення вантажів [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2015. - Вип. 25. - С. 145-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2015_25_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.539 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ачкасова Л. М. 
Застосування моделі досконалості EFQM для управління АТП [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2015. - Вип. 26. - С. 131-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2015_26_12
Обговорено питання управління автотранспортним підприємством. Мета дослідження - формування складових факторів моделі EFQM з урахуванням особливостей АТП. Управління автотранспортним підприємством - це складна багатокритеріальна задача, тому вибір і застосування найбільш комплексної моделі управління є актуальним питанням. Існуючі моделі й підходи до управління підприємствами і організаціями частіше застосовуються для вирішення задач управління окремими аспектами діяльності підприємств. Застосування саме моделі досконалості EFQM пояснюється наявністю найбільш повного складу критеріїв, за якими відбувається управління. Ця модель розроблена Європейським фондом управління якістю і включає 9 складових критеріїв управління, кожен з яких розділяється на напрями. Застосування моделі досконалості EFQM можливе за умови розробки системи факторів, які впливають на процес управління АТП і результати цього процесу в рамках кожного з напрямів. Стаття містить уточнену систему факторів, яка розкриває основні задачі, що стоять перед АТП для забезпечення ефективного управління підприємством.
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.33 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Ачкасова Л. М. 
Автоматизація інформаційної системи служби експлуатації АТП [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова, А. О. Гашинська // Економіка транспортного комплексу. - 2016. - Вип. 27. - С. 106-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2016_27_11
Обговорено питання створення автоматизованої інформаційної системи служби експлуатації автотранспортного підприємства за допомогою СУБД Microsoft Access. Цей інструмент надає ефективний набір засобів, які дозволяють швидко організувати облік даних, звітність і спільний доступ до даних. Стаття містить описання кроків та ілюстрації результатів створення інформаційної системи. У пропонованій програмі розроблені таблиці даних, в яких запропонована певна їх організація та зв'язки між таблицями, визначені дії з даними, які необхідно буде робити у процесі експлуатації бази даних, та визначена система звітів, що будуть виводитися на друк. Запропонована програма дозволяє користувачу самостійно вносити, за необхідності, корективи й доповнення безпосередньо в програму, значно підвищує швидкість обробки та обміну інформацією, дозволяє перейти до безпаперової технології, підвищити оперативність прийняття рішень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 902.718 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Ачкасова Л. М. 
Експрес-оцінка ефективності управління підприємством [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2016. - Вип. 28. - С. 108-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2016_28_11
Вирішено питання аналізу існуючих підходів до оцінки ефективності управління підприємством. Основна мета статті полягає в удосконаленні методичного підходу до експрес-оцінки ефективності управління підприємством за рахунок застосування нормативної системи показників. Вона дозволяє упорядкувати показники шляхом присвоєння їм відповідних закономірностей співвідношення темпів їх росту. Обгрунтовано застосування нормативної системи показників, запропонована така система, яка відповідає правилам її побудови. На її основі проведений аналіз звітних даних автотранспортного підприємства і зроблені висновки про рівень ефективності управління на підприємстві. Стаття містить описання кроків та результат експрес-оцінки. Методика дозволяє швидко одержати результат оцінки, визначити напрямки покращання управління і не потребує великої кількості вихідної інформації для розрахунків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.712 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Ачкасова Л. М. 
Оцінювання ефективності перевезень вантажів за допомогою збалансованої системи показників [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2017. - Вип. 29. - С. 99-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2017_29_9
Розглянуто питання інтеграції оцінки ефективності перевезення вантажів зі збалансованою системою показників (ЗСП) на основі матричного моделювання. Запропонована методика грунтується на використанні чотирьох проекцій ЗСП для оцінювання ефективності процесу перевезень. Ця методика є результатом дослідження питання оцінювання ефективності перевезень з точки зору формування й реалізації операційної стратегії автотранспортного підприємства. Рекомендовано склад матриць для такого оцінювання в розрізі кожної проекції, запропоновано системи показників для кожної матриці. Методика дозволяє за допомогою формування нормативних матриць відстежувати відхилення від запланованих показників і результатів процесу перевезення вантажів. Методика дозволяє легко автоматизувати процес оцінювання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.508 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Ачкасова Л. М. 
Місце і роль транспортної логістики в загальній логістичній системі [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2017. - Вип. 30. - С. 76-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2017_30_10
Розглянуто підходи до визначення поняття "логістична система". Аналіз існуючих підходів дозволяє зробити висновок, що всі автори сходяться в тому, що логістична система складається з окремих взаємопов'язаних елементів, які мають функціональні зв'язки для оптимізації управління матеріальним потоком. Визначено основні положення, які обумовили виділення транспортної логістики в окрему самостійну сферу. Окреслено елементи транспортної логістики, які визначають склад задач, що вона вирішує. Розгляд основних логістичних процесів підприємства - постачання, виробництво та збут - показав, що кожний з цих процесів містить процес транспортування, і дозволив зробити висновок про невід'ємність цього процесу в більшості логістичних операцій. Аналіз задач, які вирішуються транспортною логістикою, дозволив дійти висновку про її роль в узгодженості дій та інтересів безпосередніх учасників логістичних процесів. Ця узгодженість стосується технічних, технологічних і економічних питань. Таким чином, транспортна логістика забезпечує узгодженість транспортно-логістичної підсистеми з іншими підсистемами логістичної системи. Функціональний підхід до логістичної системи дозволяє визначити основні функціональні сфери, які втрачають свій ізольований характер при здійсненні логістичних операцій. Серед всіх функціональних областей лише транспортна логістика є обов'язковою складовою на будь-якому рівні управління матеріальними потоками і в будь-якому логістичному процесі. Основний висновок роботи полягає в тому, що транспортна логістика є невід'ємною частиною логістичної системи, яка забезпечує технічну, технологічну та економічну узгодженість всіх її підсистем і відіграє вирішальну роль в оптимізації управління матеріальними потоками.
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.297 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Ачкасова Л. М. 
Аспекти управління фінансовими потоками в логістиці [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2018. - Вип. 31. - С. 110-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2018_31_9
Розглянуто підходи до визначення поняття "фінансовий потік". Аналіз існуючих підходів дозволяє зробити висновок, що всі автори сходяться в тому, що фінансовий потік пов'язаний з матеріальним, інформаційним та іншими потоками в логістичній системі, що це рух, який відбувається в самій системі й за її межами. Визначення, подане автором, доповнює інші визначення фінансовими аспектами потоку. Обгрунтовано й визначено основні аспекти управління фінансовими потоками в логістичних системах. Означені аспекти, в першу чергу, стосуються синхронізації надходжень і виплат у логістичній системі. Врахування цього аспекту дозволить скоротити потребу підприємства в позикових коштах, що позитивно вплине на фінансову незалежність і фінансові результати організації. У логістичних системах виникає велика кількість різнорідних потоків, які мають різнорідну оцінку, яка ускладнює зіставлення цих потоків для цілей оптимізації. Тому врахування цього аспекту дозволить покращити процеси оптимізації в логістичних системах. Відсутність оптимального складу параметрів фінансових потоків тягне за собою проблему - з одного боку, ускладнення оцінки фінансових потоків за наявності великої кількості параметрів, а, з іншого боку, зменшення об'єктивності такої оцінки. Особливості окремих етапів логістичної діяльності значною мірою впливають на вибір методів управління фінансовими потоками. Урахування цього аспекту в процесі управління дозволить зменшити витрати часу і коштів на оптимізацію фінансових потоків у логістичних системах. Врахування визначених у роботі аспектів дозволить комплексно підійти до управління фінансовими потоками в логістичних системах та покращити ефективність і фінансові результати діяльності підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.773 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Ачкасова Л. М. 
Моделювання інформаційного забезпечення перевезення вантажів [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2018. - Вип. 32. - С. 96-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2018_32_9
Розглянуто підходи до визначення поняття "інформаційне забезпечення". Аналіз існуючих підходів дозволяє зробити висновок, що деякі автори сходяться в тому, що інформаційне забезпечення є системою інформації або актуальних даних про роботу об'єкта управління. Решта авторів вважає, що інформаційне забезпечення є засобом або комплексом засобів для відображення інформації та прийняття рішень. Визначення, подане автором, об'єднує існуючі визначення в одне ціле і дозволяє більш повно відобразити функціональний зміст інформаційного забезпечення. Обгрунтовано вибір підходу до моделювання інформаційного забезпечення перевезення вантажів. Використання методології функціонального моделювання IDEF0 є добре розробленим і перевіреним на практиці, точним і лаконічним. Деякі дослідники вважають, що система інформаційного забезпечення логістики має п'ять рівнів. Тому моделювання інформаційного забезпечення доцільно проводити з найнижчого рівня. Подано контекстну діаграму блоку "Перевезення вантажів" і для неї визначено входи, виходи, управління та механізми. Проведено декомпозицію першого рівня і побудовано діаграму, яка більш детально висвітлює модель інформаційного забезпечення означеного блоку. Декомпозиційна діаграма, подана у статті, містить 4 блоки: робота диспетчерського центру, робота термінала пункту відправлення, робота вантажоперевізника та робота термінала пункту прийняття. Кожний блок діаграми містить відповідні синтаксичні елементи графічної мови IDEF0. Стаття містить детальні пояснення до наведених діаграм. Запропоновано функціональну модель інформаційного забезпечення процесу перевезення вантажів дозволяє визначити основні функції цього процесу і, відповідно, склад інформації, яка забезпечить їх виконання. Подальшим кроком моделювання є розробка схеми інформаційних потоків і документального забезпечення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.884 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Ачкасова Л. М. 
Критерії оцінки ефективності контролю працівників підприємства [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2019. - Вип. 33. - С. 95-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2019_33_9
Функція контролю є однією з основних функцій управління і забезпечує досягнення організацією поставлених цілей. Це витратна функція, тому питання оцінки ефективності контролю є актуальними. Будь-яка оцінка потребує визначення певних вимог, за якими вона має оцінювати об'єкти, явища, ситуації тощо. Такими вимогами є критерії. Мета статті - обгрунтування переліку критеріїв ефективного контролю. Визначено аспекти, у яких розглянуто контроль з точки зору різних дослідників. Різноманітність аспектів пояснюється складністю й багатогранністю завдань, які стоять перед контролем. Для обгрунтування системи критеріїв ефективного контролю роботи персоналу підприємства наведений алгоритм їх розроблення. Далі були розглянуті аспекти поняття ефективного контролю та визначено авторське бачення цього поняття. Визначення критеріїв необхідно пов'язувати з принципами ефективного контролю та враховувати особливості контролю роботи персоналу підприємства. Розглянуто основні критерії ефективного контролю, які запропоновані дослідниками з цього питання: відповідність характеру процесу, який контролюється; економічність; гнучкість і простота; орієнтація на результати та стратегічна спрямованість. Набула подальшого розвитку система критеріїв ефективного контролю за рахунок доповнення наявної системи іншими критеріями з урахуванням основних принципів ефективного контролю: залучення до здійснення контролю співробітників; неперервність та регулярність проведення; винагорода за досягнення стандартів та прозорість контролю. Оцінка ефективності контролю за допомогою одержаної системи критеріїв полягає у визначенні значущості кожного з них у загальній системі та розробленні шкали оцінювання. Запропонована система критеріїв дозволить оцінювати ефективність контролю роботи персоналу підприємства всебічно й об'єктивно, ураховуючи особливості роботи кожної категорії персоналу. Це в свою чергу забезпечить підприємству досягнення поставлених цілей, бо це є основною метою функції контролю.
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.994 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Ачкасова Л. М. 
Комплексна оцінка ефективності контролю персоналу підприємства [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2019. - Вип. 34. - С. 142-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2019_34_12
Функція контролю дозволяє забезпечувати досягнення поставлених цілей організацією. Це витратна функція, тому питання оцінки ефективності контролю є актуальними. Категорія ефективності є комплексною і багатогранною, цим пояснюється вплив на ефективність контролю багатьох факторів. Незважаючи на активність дискусії щодо ефективності контролю, досі мало уваги приділено методиці її оцінки. Мета статті - розробка методики оцінки ефективності контролю персоналу підприємства. Для розробки вищеозначеної методики оцінки були використані методи шкалювання для надання кількісної оцінки якісним показникам і переводу показників до порівняльного вигляду; аналізу ієрархій для визначення значущості критеріїв оцінки ефективності контролю персоналу підприємства; методи порівняння і експертного опитування для порівняння значущості різних критеріїв між собою; метод радара для визначення комплексної оцінки і побудови цільової і фактичної моделі ефективності контролю персоналу підприємства. Одержано подальший розвиток методика оцінки ефективності контролю, яка на відміну від існуючих має комплексний характер і враховує специфіку роботи різних груп персоналу автотранспортного підприємства: персоналу апарату управління, водіїв і ремонтних робочих. Одержана методика дозволяє підприємствам підвищити рівень ефективності своєї діяльності, прибуток і конкурентоздатність за рахунок оптимізації функції контролю і підвищення її дієвості, виявити найбільш слабкі місця в існуючій системі контролю і розробити заходи для їх удосконалення. Одержані результати, що полягають в розробці методики оцінки ефективності контролю персоналу підприємства дозволяють здійснювати подальші дослідження питань оцінки ефективності контролю робіт, що виконуються на підприємстві і визначення тих з них, які негативно впливають на ефективність контролю.Функція контролю дозволяє забезпечувати досягнення поставлених цілей організацією. Це витратна функція, тому питання оцінки ефективності контролю є актуальними. Категорія ефективності є комплексною і багатогранною, цим пояснюється вплив на ефективність контролю багатьох факторів. Незважаючи на активність дискусії щодо ефективності контролю, досі мало уваги приділено методиці її оцінки. Мета статті - розробка методики оцінки ефективності контролю персоналу підприємства. Для розробки вищеозначеної методики оцінки були використані методи шкалювання для надання кількісної оцінки якісним показникам і переводу показників до порівняльного вигляду; аналізу ієрархій для визначення значущості критеріїв оцінки ефективності контролю персоналу підприємства; методи порівняння і експертного опитування для порівняння значущості різних критеріїв між собою; метод радара для визначення комплексної оцінки і побудови цільової і фактичної моделі ефективності контролю персоналу підприємства. Одержано подальший розвиток методика оцінки ефективності контролю, яка на відміну від існуючих має комплексний характер і враховує специфіку роботи різних груп персоналу автотранспортного підприємства: персоналу апарату управління, водіїв і ремонтних робочих. Одержана методика дозволяє підприємствам підвищити рівень ефективності своєї діяльності, прибуток і конкурентоздатність за рахунок оптимізації функції контролю і підвищення її дієвості, виявити найбільш слабкі місця в існуючій системі контролю і розробити заходи для їх удосконалення. Одержані результати, що полягають в розробці методики оцінки ефективності контролю персоналу підприємства дозволяють здійснювати подальші дослідження питань оцінки ефективності контролю робіт, що виконуються на підприємстві і визначення тих з них, які негативно впливають на ефективність контролю.
Попередній перегляд:   Завантажити - 482.146 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Ачкасова Л. М. 
Використання ФВА для підвищення ефективності контролю персоналу підприємства [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2020. - Вип. 35. - С. 19-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2020_35_4
Функція контролю є витратною, її основним завданням є забезпечення досягнення мети, що ставить перед собою організація. Це багатогранна функція, тому містить велику кількість робіт, пов'язаних з її реалізацією. Саме тому скорочення витрат, пов'язаних із системою контролю, що існує в організації, без втрати результативності є актуальним питанням. Незважаючи на активну дискусію щодо забезпечення ефективності контролю, до сьогодні мало уваги приділялося методиці оцінювання витрат на реалізацію функції контролю. Мета статті - розроблення методики оцінювання витрат на здійснення контролю персоналу підприємства. Для розроблення вищезазначеної методики оцінювання були використані такі методи: логіко-інформаційний для формування переліку робіт за видами контролю для різних категорій персоналу підприємства; метод функціонально-вартісного аналізу для оцінювання витрат з урахуванням значущості робіт з контролю; методи експертного опитування для визначення значущості і тривалості робіт; кластерний аналіз для групування робіт з контролю персоналу підприємства; метод логічного аналізу для визначення рекомендацій щодо результатів оцінювання. Подальшого розвитку отримала методика оцінювання витрат на здійснення контролю, яка на відміну від інших враховує специфіку роботи різних груп персоналу автотранспортного підприємства, зокрема персоналу техніко-експлуатаційного відділу, водіїв і ремонтних робочих, а також має комплексний характер. Отримана методика дозволяє підприємствам виявити резерви скорочення витрат на реалізацію функції контролю, що допоможе підвищити рівень ефективності їх діяльності, конкурентоздатність і прибуток. Отримані результати, що полягають в розробленні методики оцінки витрат на реалізацію функції контролю персоналу підприємства, дозволяють здійснювати подальші дослідження питань оцінювання ефективності робіт з контролю, що проводиться на підприємстві, і визначення резервів для підвищення його ефективності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.362 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Ачкасова Л. М. 
Механізм управління фінансовими потоками в логістичних системах [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова, А. В. Удоденко // Економіка транспортного комплексу. - 2020. - Вип. 36. - С. 141-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2020_36_11
Сучасний стан економіки України вимагає від українських підприємств адаптації до раціонального споживання фінансових ресурсів та функціонування ринкових механізмів управління господарюванням, які мають свою специфіку. Матеріальний поток є важливішою складовою, що забезпечує функціонування підприємства і рух матеріальних та інших видів ресурсів. Незважаючи на активну дискусію щодо забезпечення ефективності управління фінансовими потоками, досі мало уваги приділяється механізму управління ними в логістичних системах. Мета статті - формування механізму управління фінансовими потоками відповідно до особливостей логістичних систем. Для формування вищеозначеного механізму були використані такі методи: проаналізовано та синтезовано інформацію щодо управління фінансовими потоками в логістичних системах підприємства. У процесі дослідження також широко використовувалися методи порівняльного, економіко-статистичного, техніко-економічного аналізу, графоаналітичні методи відображення результатів досліджень. Отримав подальший розвиток механізм управління фінансовими потоками, який на відміну від наявних враховує специфіку управління фінансовими потоками в логістичних системах і має комплексний характер. Отримана методика дозволяє підприємствам досягати мети і вирішувати завдання окремих учасників, забезпечувати стабільне й ефективне функціонування логістичних систем. Отримані результати, що полягають в розробленні механізму управління фінансовими потоками в логістичних системах дозволяють здійснювати подальші дослідження питань управління фінансовими потоками на підприємстві та визначати резерви для підвищення ефективності діяльності логістичних систем.
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.522 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Ачкасова Л. М. 
Модель управління матеріальними потоками в логістичних системах [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2021. - Вип. 37. - С. 36-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2021_37_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.495 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Ачкасова Л. М. 
Удосконалення інформаційної системи автотранспортного підприємства [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2021. - Вип. 38. - С. 122-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2021_38_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.86 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Ачкасова Л. М. 
Психологічний механізм підвищення ефективності роботи персоналу підприємства [Електронний ресурс] / Л. М. Ачкасова // Економіка транспортного комплексу. - 2022. - Вип. 39. - С. 32-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2022_39_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.899 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського