Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Алік Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Алік Н. Педагогічні умови застосування інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх вчителів освітньої галузі "Технологія” [Електронний ресурс] / Н. Алік // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_11_23 Розглянуто наукові підходи до підготовки вчителів освітньої галузі "Технологія" у ВНЗ за допомогою інформаційних технологій (ІТ). Відзначено, що під час подачі на уроці нового матеріалу зручно використовувати комп'ютерні презентації, створювати ескізи майбутніх виробів, демонструвати навчальні фільми про сучасні технології виробництва в дії тощо. Визначено причини, через які дуже рідко вчитель технологічної освіти може продемонструвати учням зазначені програми: недостатнє фінансування шкіл та матеріальної бази кабінету трудового навчання, низька комп'ютерна грамотність учителів, невідповідність рівня готовності майбутніх учителів технологічної освіти до використання ІТ у професійній діяльності. Наголошено, що більшість випускників не мають відповідних знань, умінь і навичок щодо використання комп'ютерних програмних засобів через слабкі зв'язки методичних і фахових дисциплін у процесі навчання, відсутність друкованого дидактичного та методичного забезпечення.Рассмотрены научные подходы к подготовке учителей образовательной области "Технология" в ВУЗ с помощью информационных технологий (ИТ). Отмечено, что при подаче на уроке нового материала удобно использовать компьютерные презентации создавать эскизы будущих изделий, демонстрировать учебные фильмы о современных технологиях производства в действии и т.д. Определены причины, по которым очень редко учитель технологического образования может продемонстрировать учащимся указанные программы: недостаточное финансирование школ и материальной базы кабинета трудового обучения, низкая компьютерная грамотность учителей, несоответствие уровня готовности будущих учителей технологического образования к использованию ИТ в профессиональной деятельности. Отмечено, что большинство выпускников не имеют соответствующих знаний, умений и навыков использования компьютерных программных средств из-за слабых связей методических и профессиональных дисциплин в процессе обучения, отсутствия печатного дидактического и методического обеспечения.In the article examined and the scientific going is summarized near preparation of teachers of educational industry "Technology" in higher educational establishment by means of information technologies.
| 2. |
Алік Н. Організація професійної підготовки майбутнього педагога професійного навчання [Електронний ресурс] / Н. Алік // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки. - 2010. - Вип. 7. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_013_2010_7_6
|
|
|