Пошуковий запит: (<.>A=Ілляшенко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ілляшенко Н. С. Теоретико-методичні засади створення спрощуючих інновацій (на прикладі наметових таборів КУСОР "Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення, туризму та військо-патріотичного виховання") [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко, Я. О. Ронь // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 24-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_4
|
2. |
Ілляшенко Н. С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко, О. С. Савченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 63-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_8
|
3. |
Ілляшенко С. М. "Зелений" туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, В. О. Щербаченко // Економіка України. - 2013. - № 8. - С. 33–39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2013_8_4 Наведено результати аналізу перспектив формування ринку "зеленого" туризму в Сумській області як напряму сталого розвитку однієї з областей України, для якої цей вид туризму не є традиційним. Виконано кількісну оцінку наявного туристичного потенціалу, а також визначено доцільність розвитку певних видів "зеленого" туризму в районах і населених пунктах області. Показано, що запропоновані й апробовані методичні інструменти, висновки та рекомендації можуть бути використані для обгрунтування програм розвитку "зеленого" туризму в областях України.
|
4. |
Ілляшенко Н. С. Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко, А. С. Росохата // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_4
|
5. |
Ілляшенко Н. С. Формування теоретичних засад випереджального розвитку на рівні країни та підприємства [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 5-6. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_5-6_20
|
6. |
Шипуліна Ю. С. Оптимізація рівня інноваційної культури підприємства з позицій забезпечення його економічної безпеки [Електронний ресурс] / Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 2. - С. 159-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_2_15
|
7. |
Ілляшенко Н. С. Розроблення програми просування мобільних технологій на в2в ринку [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко, О. С. Савченко. // Ефективна економіка. - 2013. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_7_9
|
8. |
Ілляшенко Н. С. Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_5
|
9. |
Ілляшенко Н. С. Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістю [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко, М. І. Мінько // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_16
|
10. |
Ілляшенко С. М. Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 11-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_1_3
|
11. |
Шипуліна Ю. С. Засади комплексного механізму формування інноваційно-сприятливого середовища на підприємстві [Електронний ресурс] / Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(3). - С. 229-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6(3)__59
|
12. |
Ілляшенко Н. С. Аналіз ринкових позицій вітчизяних виробників побутових холодильників [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 30. - С. 130-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_30_48
|
13. |
Ілляшенко Н. С. Формування організаційно-економічного механізму прогнозування перспективних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко, А. С. Росохата. // Ефективна економіка. - 2015. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2015_1_32
|
14. |
Мельник Ю. М. Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій [Електронний ресурс] / Ю. М. Мельник, Л. Ю. Сагер, Н. С. Ілляшенко, Ю. М. Рязанцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 43-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_5
|
15. |
Ілляшенко Н. С. Формування "системної карти" стратегічного управління розвитком підприємства [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, Ю. М. Мельник // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 1. - С. 119-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_1_14 Проаналізовано підходи до стратегічного управління підприємством і виокремлено основні етапи його реалізації. Розроблено узагальнену класифікацію підходів до стратегічного управління розвитком підприємства, а також "системну карту" стратегічного управління розвитком підприємства.
|
16. |
Ілляшенко С. М. Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організації [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко, Г. О. Комарницька // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 1. - С. 231-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_1_23
|
17. |
Войтко С. В. Особливості комерціалізації і трансферу технологічних інновацій виробничого призначення та боротьби з контрафактом [Електронний ресурс] / С. В. Войтко, Н. С. Ілляшенко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2015. - № 59. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2015_59_24
|
18. |
Комарницька Г. О. Вплив урбанізації на інноваційний розвиток регіонів України [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 336-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_33
|
19. |
Ілляшенко Н. С. Аналіз дотримання основних правил мерчандайзингу на прикладі торгівельного супермаркету "АТБ" в м. Лебедин [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко, М. С. Миколаєнко, Ю. М. Данилюк. // Ефективна економіка. - 2017. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_3_25
|
20. |
Ілляшенко C. М. Комунікативна ефективність групи у Facebook як інструменту просування випускової кафедри на ринку науково-освітніх послуг [Електронний ресурс] / C. М. Ілляшенко, Ю. С Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1. - С. 83-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_1_9
|
| |