Пошуковий запит: (<.>A=Ідрісов Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Ідрісов Б. Педагогічні можливості формування і розвитку комунікативних компетенцій у майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Б. Ідрісов // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2016. - № 1. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_1_5
|
2. |
Ідрісов Б. Определение компонентов системной подготовки будущего педагога в контексте компетентностного обучения [Електронний ресурс] / Б. Ідрісов // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 1. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2016_1_24
|
3. |
Ідрісов Б. Формування комунікативної компетентності студентів – майбутніх соціологів як можливості підвищення якості інтерв'ювання [Електронний ресурс] / Б. Ідрісов // Соціологічні студії. - 2016. - № 1. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2016_1_11 Помилки в соціологічному прогнозуванні досить часто пов'язані з недостатньою комунікативною компетентністю інтерв'юерів. Тому протягом трьох років зі студентами МДПУ ім. Б. Хмельницького проводили дослідження, у результаті якого визначено дії педагога з формування в майбутніх соціологів комунікативного складника професійної діяльності та вироблено критерії її оцінювання. Як інструмент дослідження застосовано "соціолінгвічний метод визначення комунікативної компетентності", який дає змогу оптимізувати підготовку інтерв'юерів за конкретної теми дослідження. Результати роботи засвідчили, що комунікативною компетентністю соціолога є сформовані в процесі професійного навчання вміння, навички й можливості застосування особистісного потенціалу.
|
4. |
Ідрісов Б. Методологічні проблеми системної підготовки студентів – майбутніх педагогів у контексті компетентнісного навчання [Електронний ресурс] / Б. Ідрісов // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2017. - № 1. - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2017_1_3
|
5. |
Ідрісов Б. Трансформація суспільної свідомості як довгострокова причина революції [Електронний ресурс] / Б. Ідрісов // Соціологічні студії. - 2019. - № 1. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2019_1_4 Вивчення питань революції становлять безсумнівний науковий інтерес у контексті зміни суспільної свідомості і її впливу на швидкість соціальних процесів. Проведений порівняльний аналіз зарубіжних і вітчизняних соціологічних досліджень засвідчив, що наукові пояснення виникнення й розвитку революції відрізняються достатньою варіативністю. У дослідженні подано класифікацію найбільш визнаних теорій революції, складену за схожими причинами їх виникнення. Особливу увагу приділено біхеоверистським концепціям, у яких вивчаються питання масової психології й виокремлено умови зміни суспільної свідомості. Доведено, що основною причиною українських революцій є збереження революційної ситуації, викликаної періодичною трансформацією суспільної свідомості. Визначено, що періоди трансформації являють собою повторюваний взаємозв'язок ланок-фаз: "соціальна дезорієнтація - соціальна аномія - соціальний цинізм - соціальне безумство", - які характеризуються звуженням у часі.
|
6. |
Ідрісов Б. А. Соціологічний аналіз проблеми безпритульних тварин (на прикладі дослідження в місті Мелітополь) [Електронний ресурс] / Б. А. Ідрісов, Р. В. Скляров, А. О. Горушкіна // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2019. - Вип. 82. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2019_82_5
|
7. |
Ідрісов Б. Соціально-психологічні умови і фактори формування революційної ситуації (теоретичний аспект вивчення проблеми) [Електронний ресурс] / Б. Ідрісов // Соціологічні студії. - 2019. - № 2. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2019_2_3 Вивчення питань революції та причин її формування й розвитку становить науковий інтерес у контексті зміни суспільної свідомості і її впливу на швидкість соціальних процесів. Представлено моделі та підходи, у контексті яких вивчаються причини революції. У дослідженні застосовано підхід, що дає змогу оптимально виокремити взаємозв'язок "причина - дія". Визначено, що зміна умов соціальної взаємодії призвела до розвитку в суспільстві негативного факторного взаємозв'язку, відображенням чого є суб'єктивні фактори, які характеризуються афективними та когнітивними діями.
|
8. |
Ідрісов Б. Особливості вибору шлюбного партнеру сучасною українською молоддю (на матеріалах дослідження вподобань студентів Мелітопольського державного педагогічного університету) [Електронний ресурс] / Б. Ідрісов // Габітус. - 2021. - Вип. 24(1). - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_24(1)__12
|