Пошуковий запит: (<.>A=Єременко Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Єременко Ю. В. Потенційність хаосу в контексті проблеми співвідношення понять "потворне" та "безобразне" [Електронний ресурс] / Ю. В. Єременко // Гуманітарний часопис. - 2010. - № 1. - С. 89-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2010_1_12
|
2. |
Прокопенко О. В. Роль міжнародного фактору в формуванні інноваційної екосистеми Англійською мовою [Електронний ресурс] / О. В. Прокопенко, Ю. І. Єременко, В. А. Омельяненко // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 3-4(2). - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_3-4(2)__2
|
3. |
Решетнікова І. Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / І. Решетнікова, Ю. Єременко // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 47-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_5_12
|
4. |
Єременко Ю. В. Естетизація як спосіб осмислення феномену смерті [Електронний ресурс] / Ю. В. Єременко // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 105. - С. 200-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_105_54
|
5. |
Єременко Ю. В. Потворне в контексті калістичного та антикалістичного дискурсів [Електронний ресурс] / Ю. В. Єременко // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 107. - С. 222-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_107_57
|
6. |
Єременко Ю. В. Екзистенціальний та естетичний вимір феномену смерті [Електронний ресурс] / Ю. В. Єременко // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2016. - Вип. 1. - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2016_1_13
|
7. |
Єременко Ю. А. Інститут спеціального прокурора у Сполучених Штатах Америки [Електронний ресурс] / Ю. А. Єременко // Вісник кримінального судочинства. - 2016. - № 4. - С. 131-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkc_2016_4_19
|
8. |
Єременко Ю. А. Інститут спеціального прокурора в США та Україні: порівняльно-правовий аналіз [Електронний ресурс] / Ю. А. Єременко // Вісник кримінального судочинства. - 2017. - № 2. - С. 173-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkc_2017_2_23
|
9. |
Єременко Ю. А. Теоретичні основи спеціалізації прокуратури (соціально-економічна природа, переваги та ризики) [Електронний ресурс] / Ю. А. Єременко // Вісник кримінального судочинства. - 2017. - № 4. - С. 136-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkc_2017_4_19
|
10. |
Єременко Ю. В. Обдаровані учні як ресурс розвитку сучасного суспільства (на прикладі Харківського регіону) [Електронний ресурс] / Ю. В. Єременко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2018. - Вип. 78. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2018_78_13
|
11. |
Єременко Ю. В. Деякі особливості танатологічного дискурсу в контексті сучасної медійної культури України [Електронний ресурс] / Ю. В. Єременко. // Науковий вісник Донбасу. - 2014. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2014_4_22
|
12. |
Єременко Ю. А. Суб'єкти, які здійснюють функції військової прокуратури в Сполучених Штатах Америки та Ізраїлі [Електронний ресурс] / Ю. А. Єременко // Журнал східноєвропейського права. - 2016. - № 34. - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jousepr_2016_34_11
|
13. |
Єременко Ю. А. Історія зародження та правове регулювання військової прокуратури на українських землях у XVII- XX ст. [Електронний ресурс] / Ю. А. Єременко // Журнал східноєвропейського права. - 2018. - № 48. - С. 102-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jousepr_2018_48_16
|
14. |
Подольська Є. А. Соціально-психологічна дезадаптація обдарованих дітей як фактор девіантної поведінки [Електронний ресурс] / Є. А. Подольська, Ю. В. Єременко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2016. - Вип. 37. - С. 255-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISD_2016_37_39
|
15. |
Єременко Ю. Кластерізація освіти як засіб підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями [Електронний ресурс] / Ю. Єременко // Новий Колегiум. - 2020. - № 2. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2020_2_6
|
16. |
Михайльова К. Г. Сучасні ризики самореалізації обдарованих учнів в Україні та роль соціальної політики в їх мінімізації [Електронний ресурс] / К. Г. Михайльова, Ю. В. Єременко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2021. - № 1. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2021_1_21 Мета дослідження - розкрити потенціал соціальної політики в мінімізації ризиків самореалізації обдарованих учнів. У ході дослідження використано такі методи: аналізу й синтезу (для розкриття можливостей соціальної політики в зонах самореалізації обдарованих учнів, які пов'язані з впливом середовища та суб'єктними впливами), групування (для виокремлення груп ризиків самореалізації обдарованих учнів). Для аналізу можливостей соціальної політики з мінімізації ризиків самореалізації обдарованих учнів розглянуто такі з них: ризики макросоціального середовища (суспільні), до яких належать ризик відсутності усталених критеріїв обдарованості учнів, ризик дискретності уваги до обдарованих учнів, ризик соціальної диференціації, ризик мобільності; ризики мезосередовища, у тому числі ризики школи (стереотипізація обдарованих учнів, блокування талантів, деприваційні ризики) та родини (завищений рівень очікувань, екстраполяція на дитину батьківської нереалізованості, відсутність уваги до таланту дитини); індивідуалізовані ризики, зокрема ризик невиявленої обдарованості, ризик дезадаптації, ризик негативної девіантної поведінки, ризик завищеної самооцінки, ризик демотивації) тощо. На основі узагальнень теоретичного та практичного матеріалу, а також з використанням даних емпіричних досліджень проілюстровано прояви запропонованих ризиків самореалізації обдарованих учнів. Приділено увагу факторам впливу на їх мінімізацію, серед яких розглянуто соціальну політику. Для аналізу проблеми використано авторську типологію ризиків самореалізації обдарованих учнів. Завдяки зверненню до суті соціальної політики та її об'єктів показано можливості включення в її зміст положень, які сприятимуть самореалізації обдарованих учнів. Акцентовано увагу на тому, що ці дії можуть здійснюватися на різних рівнях соціальної динаміки: глобальному, соцієтальному, інституційному та індивідуальному. Усі вони створюють можливості для подолання ризиків самореалізації обдарованих учнів.
|