РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 760
Представлено документи з 1 до 20
...

Ін-т педагогіки АПН України, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад.


. – Хмельниц. – 2007

Висвітлено проблеми теорії та історії педагогіки, методики навчання, виховання і профорієнтації учнів у закладах освіти та позашкільних установах, професійного становлення студентів, педагогічної практики, порівняльної та соціальної педагогіки, ступеневої педагогічної освіти. Проаналізовано стратегічні напрями діяльності керівників закладів освіти за умов інформатизації суспільства, самостійну роботу студентів у процесі впровадження кредитно-модульної системи оцінювання знань, особливості педагогічної взаємодії за умов гуманізації навчально-виховного процесу ВНЗ. Розглянуто питання реалізації особистісних пріоритетів гуманістичного виховання дітей дошкільного віку. Визначено рівень готовності педагогів початкових класів до класного керівництва.


Освещены проблемы теории и истории педагогики, методики обучения, воспитания и профориентации учеников в учебных заведениях и внешкольных учреждениях, профессионального становления студентов, педагогической практики, сравнительной и социальной педагогики, ступенчатого педагогического образования. Проанализированы стратегические направления деятельности руководителей учебных заведений в условиях информатизации общества, самостоятельная работа студентов в процессе внедрения кредитно-модульной системы оценки знаний, особенности педагогического взаимодействия в условиях гуманизации учебно-воспитательного процесса ВУЗ. Рассмотрены вопросы реализации личностных приоритетов гуманистического воспитания детей дошкольного возраста. Определен уровень готовности педагогов начальных классов к классному руководству.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Берека В. Є.

Ін-т педагогіки АПН України, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад.


. – Хмельниц. – 2007

Проаналізовано нові інформаційні технології як ефективний засіб активізації навчального процесу для підготовки вчителів, інноваційні технології в професійній підготовці педагогів. Розкрито сутність педагогічної культури викладачів ВНЗ, структуру педагогічної комунікації, зміст процесу педагогічної взаємодії в особистісно-орієнтованому вимірі. Розглянуто питання формування особистості вчителя як суб'єкта інноваційної діяльності, використання тренінгових технологій у професійній підготовці вчителів англійської мови, управління процесом професійної адаптації студентів до навчання у педагогічних ВНЗ. Висвітлено проблему розвитку управлінської компетентності менеджерів освіти.


Проанализированы новые информационные технологии как эффективное средство активизации учебного процесса для подготовки учителей, инновационные технологии в профессиональной подготовке педагогов. Раскрыты сущность педагогической культуры преподавателей ВУЗ, структура педагогической коммуникации, содержание процесса педагогического взаимодействия в личностно-ориентированном измерении. Рассмотрены вопросы формирования личности учителя как субъекта инновационной деятельности, использования тренинговых технологий в профессиональной подготовке учителей иностранного языка, управления процессом профессиональной адаптации студентов к обучению в педагогических ВУЗ. Освещена проблема развития управленческой компетентности менеджеров образования.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сиротенко А. Й.

Ін-т педагогіки АПН України, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад.


. – Хмельниц. – 2008

Проаналізовано педагогічне значення співпраці з сім'ями у виховному процесі дошкільних навчальних закладів. Описано проекційну функцію моральності у контексті процесу розвитку творчих здібностей молодших школярів. Висвітлено особливості педагогічної технології формування полікультурної компетенції магістрів у педагогічних ВНЗ. Розглянуто питання розвитку креативності у структурі методичної компетентності вчителів української мови. Вивчено проблему формування комунікативної компетенції у процесі навчання англійської мови студентів ВНЗ.


Проанализировано педагогическое значение сотрудничества с семьями в воспитательном процессе дошкольных учебных заведений. Описана проекционная функция моральности в контексте процесса развития творческих способностей младших школьников. Освещены особенности педагогической технологии формирования поликультурной компетенции магистров в педагогических ВУЗ. Рассмотрены вопросы развития креативности в структуре методической компетентности учителей украинского языка. Изучена проблема формирования коммуникативной компетенции в процессе обучения английскому языку студентов ВУЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сиротенко А. Й.

Ін-т педагогіки АПН України, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад.


. – Хмельниц. – 2009

Висвітлено проблеми запровадження змін у системі загальної середньої освіти. Визначено професійну компетентність керівників закладу освіти як складову їх професійної культури. Розглянуто питання реалізації функцій методичної роботи у контексті підготовки педагогів до здійснення естетичного виховання учнів, моделювання структури педагогічного управління адаптацією учителів у системі ступеневої освіти. Викладено теоретичні підходи до полікультурного виховання дітей дошкільного віку. Проаналізовано особливості формування мисленнєвих процесів у дітей з різними формами ферментопатії, взаємодію вчителів початкових класів і батьків на основі інтерактивних форм роботи.


Освещены проблемы внедрения изменений в системе общего среднего образования. Определена профессиональная компетентность руководителей учебных заведений как составляющая их профессиональной культуры. Рассмотрены вопросы реализации функций методической работы в контексте подготовки педагогов к осуществлению эстетического воспитания учеников, моделирования структуры педагогического управления адаптацией учителей в системе ступенчатого образования. Изложены теоретические подходы к поликультурному воспитанию детей дошкольного возраста. Проанализированы особенности формирования мыслительных процессов у детей с разными формами ферментопатии, взаимодействие учителей начальных классов и родителей на основе интерактивных форм работы.



НАДХОДЖЕННЯ:
Сенсорне виховання дітей засобами природи у педагогічній системі В. О. Сухомлинського

Головний редактор:

Сиротенко А. Й.

Андрєєва, Т. Т.

Сенсорне виховання дітей засобами природи у педагогічній системі В. О. Сухомлинського / Т. Т. Андрєєва

Загл., сост. каталогизатором:

Сенсорное воспитание детей средствами природы в педагогической системе В. А. Сухомлинского

Загл., сост. каталогизатором:

Sensory Education of Children by Means of Nature in the Pedagogical System of V. O. Sukhomlyns’kyi


Висвітлено питання сенсорного виховання дітей засобами природи в педагогічній системі В. О. Сухомлинського.


Рассмотрены вопросы сенсорного воспитания средствами природы в педагогической системе В. А. Сухомлинского.


The article describes the questions of sensory education in the pedagogical system of V. O. Sukhomlyns’kyi.



НАДХОДЖЕННЯ:
В. О. Сухомлинський про духовний розвиток молодших школярів

Арцишевський, Р. А.

В. О. Сухомлинський про духовний розвиток молодших школярів / Р. А. Арцишевський

Загл., сост. каталогизатором:

В. А. Сухомлинский о духовном развитии младших школьников

Загл., сост. каталогизатором:

V. O. Sukhomlyns’kyi about Spiritual Development of Junior Pupils


Висвітлено погляди В. О. Сухомлинського на духовний розвиток дітей молодшого шкільного віку.


Раскрыты взгляды В. А. Сухомлинского на духовное развитие детей младшего школьного возраста.


The views of V. O. Sukhomlyns’kyi to the spiritual development of children of primary school age are considered in the article.



НАДХОДЖЕННЯ:
Ідеї Василя Сухомлинського щодо морального виховання особистості

Бабій, І. В.

Ідеї Василя Сухомлинського щодо морального виховання особистості / І. В. Бабій

Загл., сост. каталогизатором:

Идеи Василия Сухомлинского относительно нравственного воспитания личности

Загл., сост. каталогизатором:

Ideas of Vasiliy Sukhomlyns’kyi Moral Education of Personality


Проаналізовано педагогічні погляди Василя Сухомлинського щодо морального виховання особистості.


Проанализированы педагогические взгляды Василия Сухомлинского относительно морального воспитания личности.


The pedagogical views of Vasiliy Sukhomlyns’kyi have been analyzed considering to moral education of personality in the article.



НАДХОДЖЕННЯ:
Проблема формування інформативних компетентностей майбутніх учителів початкових класів у педагогічній теорії

Барановська, В. М.

Проблема формування інформативних компетентностей майбутніх учителів початкових класів у педагогічній теорії / В. М. Барановська

Загл., сост. каталогизатором:

Проблемы формирования информатических компетентностей будущих учителей начальных классов в педагогической теории

Загл., сост. каталогизатором:

Problem of Information Technologies Competences Formation of Future Teachers of Primary School in a Pedagogical Theory


Проаналізовано проблеми формування інформативних компетентностей майбутніх учителів початкових класів, які вирізняються своєю специфікою. Відзначено, що інформатичні компетентності учителів початкових класів – це особлива система теоретичних і методичних предметно-спеціальних знань, володіння якими дозволяє приймати ефективні рішення в професійно-педагогічній діяльності за умов сучасної інноваційної політики.


Проанализированы проблемы формирования информативных компетентностей будущих учителей начальных классов, которые отличаются своей спецификой. Отмечено, что информатические компетентности – это особенная система теоретических и методических предметно-специальных знаний, владение которыми позволяет принимать эффективные решения в профессионально-педагогической деятельности в условиях современной инновационной политики.


Analysis of problems of information technologies competences formation of future teachers of primary school which differs in its peculiarity has been done in the article. In formation technologies competences of teachers of primary school are considered as a specific system of theoretical and methodical subject – special knowledge mastering of which allows to make effective decisions in professional – pedagogical activity in conditions of modern innovative politics.



НАДХОДЖЕННЯ:
Загальна характеристика сенсорного розвитку особистості в молодшому шкільному віці

Барбашова, І. А.

Загальна характеристика сенсорного розвитку особистості в молодшому шкільному віці / І. А. Барбашова

Загл., сост. каталогизатором:

Общая характеристика сенсорного развития личности в младшем школьном возрасте

Загл., сост. каталогизатором:

General Sensory Development’s Characteristics of the Early Schools Age


Розглянуто сенсорний розвиток молодшого школяра як психолого-педагогічну категорію. Розкрито його властивості (безперервність, незворотність, нерівномірність, індивідуальні та типологічні відмінності, стадіальність), чинники (спадковість, середовище, навчання, перцептивна активність), рушійні сили (протиріччя між перцептивними потребами та операційними можливостями особистості).


Рассмотрено сенсорное развитие младшего школьника как психолого-педагогическую категорию. Раскрыты его свойства (непрерывность, необратимость, неравномерность, индивидуальные и типологические отличия, стадиальность), факторы (наследственность, среда, обучение, перцептивная активность) и движущие силы (противоречие между перцептивными потребностями и операционными возможностями личности).


Sensory development of primary school children is a psycho-educational category, defined by its properties (continuity, irreversibility, non-uniformity, individual and typological differences, staidly), factors (heredity, environment, education, perceptual activity), driving forces (the contradiction between the perceptual and operational needs features of personality).



НАДХОДЖЕННЯ:
Принцип індивідуального підходу до учнів початкової школи у творчій спадщині В. О.Сухомлинського

Березівська, Л. Д.

Принцип індивідуального підходу до учнів початкової школи у творчій спадщині В. О.Сухомлинського / Л. Д. Березівська

Загл., сост. каталогизатором:

Принцип индивидуального подхода к ученикам начальной школы в творческом наследии В. А. Сухомлинского

Загл., сост. каталогизатором:

The Principle of an Individual Approach to Elementary School Students in V. O. Suhomlins’kyi Oeuvre


Висвітлено ідеї В. О. Сухомлинського щодо індивідуального підходу до учнів початкової школи, які актуалізуються на сучасному етапі розвитку початкової освіти в Україні.


Отображены идеи В. А. Сухомлинского относительно индивидуального подхода к ученикам начальной школы, которые актуализируются на современном этапе развития начального образования в Украине.


Article displays V. O. Suhomlins’kyi ideas about an individual approach to pupils in primary school.



НАДХОДЖЕННЯ:
В. Сухомлинський: два періоди дитинства – два образи Я

Бех, І. Д.

В. Сухомлинський: два періоди дитинства – два образи Я / І. Д. Бех

Загл., сост. каталогизатором:

В. Сухомлинский два периода детства — два образа Я

Загл., сост. каталогизатором:

V. Suhomlins’kyi: Two Periods of Childhood – Two Images of I


Розкрито суть двох періодів дитинства за визначенням В. О. Сухомлинського, розглянуто образ "Я" молодшого школяра.


Раскрыта сущность двух периодов детства по определению В. А. Сухомлинского, охарактеризован образ "Я" младшего школьника.


Reveals the essence of two periods of V. O. Suhomlins’kyi‘s childhood, characterizes the image of junior pupil’s I.



НАДХОДЖЕННЯ:
Формування системи ціннісних орієнтацій молодших школярів у спадщині В. О. Сухомлинського

Бєлан, Г. В.

Формування системи ціннісних орієнтацій молодших школярів у спадщині В. О. Сухомлинського / Г. В. Бєлан

Загл., сост. каталогизатором:

Формирование системы ценностных ориентаций младших школьников в наследии В. А. Сухомлинского

Загл., сост. каталогизатором:

The Primary Schoolchildren’s Formation of Volues in V. Suhomlins’kyi Pedagogical Heritage


Висвітлено погляди В. О. Сухомлинського на основні аспекти формування системи ціннісних орієнтацій молодших школярів, актуальність яких зумовлена сучасними соціальними трансформаціями. Розглянуто ідеї педагога-гуманіста щодо основних напрямів організації виховного впливу педагогів у молодшій ланці освіти, особливості побудови змісту освіти, а також виховний потенціал казок В. Сухомлинського у вирішенні означеної проблеми.


Освещены взгляды В. А. Сухомлинского на основные аспекты формирования системы ценностных ориентаций младших школьников, актуальность которых обусловлена современными социальными трансформациями. Рассмотрены идеи педагога-гуманиста по поводу организации воспитательного влияния педагога в начальной школе, особенности построения содержания образования, а также воспитательного потенциала сказок В. Сухомлинского при решении этой проблемы.


Deals with the views of V. Suhomlins’kyi on the main aspects of the formation of values of younger schoolchildren. The idea of the great educator for the organization of educational influence of the teacher in elementary school, especially the construction of educational content are under analysis, as well as consideration of the educational of tales V. Suhomlins’kyi in solving this problem.



НАДХОДЖЕННЯ:
В. О. Сухомлинський про взаємини в системі «викладач - студент»

Белоусько, А. М.

В. О. Сухомлинський про взаємини в системі «викладач - студент» / А. М. Белоусько, О. В. Ханова

Загл., сост. каталогизатором:

В. А. Сухомлинский о взаимоотношениях в системе «преподаватель - студент»

Загл., сост. каталогизатором:

V. O. Suhomlins’kyi about the Interrelations in the «Teacher-Student» System


Порушено проблеми системи взаємостосунків «викладач - студент», які були висунуті В. О. Сухомлинським та знайшли подальше розроблення в сучасних психолого-педагогічних дослідженнях.


Подняты проблемы системы взаимоотношений «преподаватель - студент», которые были выдвинуты В. А. Сухомлинским и нашли дальнейшую разработку в современных психолого-педагогических исследованиях.


Raises the problem of the relationship “teacher-student” nominated by V. O. Sukhomlins’kyi and found.



НАДХОДЖЕННЯ:
Пізнавальний інтерес як умова суб’єктності навчання молодших школярів

Бібік, Н. М.

Пізнавальний інтерес як умова суб’єктності навчання молодших школярів / Н. М. Бібік

Загл., сост. каталогизатором:

Познавательный интерес как условие субъективности обучения младших школьников

Загл., сост. каталогизатором:

Cognitive Interest Forming as Subject Condition of Junior Schoolchildren Learning


Висвітлено актуальність проблеми формування пізнавального інтересу як умови суб’єктності навчання молодших школярів і способи її розв'язання в педагогічному доробку В. О. Сухомлинського.


Освещена актуальность проблемы формирования познавательного интереса как условия субъективности обучения младших школьников и способы ее решения в педагогической деятельности В. А. Сухомлинского.


The actuality of the problem of cognitive interest forming as subject condition of junior schoolchildren learning and ways of its development in pedagogical works of V. Sukhomlyns’kyi are analyzed in the article.



НАДХОДЖЕННЯ:
Гуманістична педагогіка Василя Сухомлинського і її творче використання в освітньому просторі Китаю

Блажевич, Ю. І.

Гуманістична педагогіка Василя Сухомлинського і її творче використання в освітньому просторі Китаю / Ю. І. Блажевич, О. І. Блажевич

Загл., сост. каталогизатором:

Гуманистическая педагогика Василия Сухомлинского и ее творческое использование в образовательном пространстве Китая

Загл., сост. каталогизатором:

Humanistic Pedagogic of Vasyl Sukhomlyns’kyi and its Creative Use in the Educational Environment of China


Розглянуто актуальну освітню проблему, пов’язану з вивченням і широким використанням новаторських педагогічних ідей видатного українського вчителя і вченого В. О. Сухомлинського в освітньому просторі Китайської Народної Республіки.


Рассмотрена актуальная проблема образования, связанная с изучением и широким использованием новаторских педагогических идей знаменитого украинского учителя и ученого В. А. Сухомлинского в сфере образования Китайской Народной Республики.


The which is based on the study of scientific sources and published periodicals considers a relevant educational problem associated with the study and the wide use of innovative teaching ideas of the famous Ukrainian teacher and scientist V. Sukhomlyn’kyi in the educational environment in the People’s Republic of China.



НАДХОДЖЕННЯ:
Витоки передшкільної освіти в педагогічному вимірі В. Сухомлинського: реалії і перспективи

Богуш, А. М.

Витоки передшкільної освіти в педагогічному вимірі В. Сухомлинського: реалії і перспективи / А. М. Богуш


Висвітлено погляди В. Сухомлинського щодо підготовки дітей до школи. Визначено принципи організації навчання дітей до школи. Розкрито сутність понять «спеціальна» та «загальна підготовка дітей до школи», «готовність», «передшкільна освіта».


Раскрыты взгляды В. Сухомлинского на подготовку детей к школе. Определены принципы организации обучения детей к школе. Раскрыта сущность понятий «специальная» и «общая подготовка детей к школе», «готовность», «предшкольное образование».


Characteristic of V. O. Sukhomlyns’kyi’s views to children’s preparation to school is done in the article; the principles of training children for school organization are determined. The essence of the notions “special” and “general preparation of children to school”, “readiness”, “pre-school education” is revealed.



НАДХОДЖЕННЯ:
Погляди В. О. Сухомлинського на розвиток обдарованості дітей

Бондар, Л. С.

Погляди В. О. Сухомлинського на розвиток обдарованості дітей / Л. С. Бондар

Загл., сост. каталогизатором:

Взгляды В. А. Сухомлинского на развитие одаренности детей

Загл., сост. каталогизатором:

V. O. Sukhomlyns’kyi’s Views to the Development of Children’s Giftedness


Розкрито погляди В. О. Сухомлинського на виявлення обдарованої молоді, розвиток її розумових і творчих здібностей. Визначено умови формування таланту й обдарованості школярів.


Раскрыты взгляды В. А. Сухомлинского на выявление одаренной молодежи, развитие ее умственных и творческих способностей. Определены условия формирования таланта и одаренности школьников.


V. O. Sukhomlyns’kyi’s views as for identification of gifted young people, development of their mental and creative abilities are revealed in the article; the conditions of formation of talent and giftedness of schoolchildren are determined.



НАДХОДЖЕННЯ:
Морально-етична складова соціалізації молодших школярів у координатах педагогіки В. Сухомлинського

Бондарчук, Г. П.

Морально-етична складова соціалізації молодших школярів у координатах педагогіки В. Сухомлинського / Г. П. Бондарчук

Загл., сост. каталогизатором:

Нравственно-этическая составляющая социализации младших школьников в координатах педагогики В. Сухомлинского

Загл., сост. каталогизатором:

Moral-Ethic Component of Primary Pupils’ Socialization in the Coordinates of V. Sukhomlyns’kyi’s Pedagogics


Здійснено аналіз наукових напрацювань, що стосуються соціалізації як педагогічного феномена. Охарактеризовано бачення В. О. Сухомлинським освітнього середовища як чинника соціалізації, яке проілюстровано на прикладі діяльності Павлишської школи.


Осуществлен анализ научных трудов, которые касаются социализации как педагогического феномена. Дана характеристика видения В. О. Сухомлинским образовательной среды как фактора социализации, проиллюстрированная на примере деятельности Павлышской школы.


The analysis of scientific works that deal with socialization as pedagogical phenomenon is carried out in the article. The description of V. O. Suhomlins’kyi vision is given of educational environment as a factor of socialization and which illustratedas an example is the activity of Pavlyshska school.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у навчанні молодших школярів

Бреславська, А. Б.

Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у навчанні молодших школярів / А. Б. Бреславська

Загл., сост. каталогизатором:

Использование педагогического наследия В. А. Сухомлинского в обучении младших школьников

Загл., сост. каталогизатором:

Usage of V. O. Sukhomlyns’kyi’s Pedagogical Heritage when Teaching Primary School Pupils


Розкрито шляхи використання педагогічної спадщини Сухомлинського у навчанні молодших школярів.


Раскрыты пути использования педагогического наследия Сухомлинского в обучении младших школьников.


The author of the article reveals the ways of usage of V. O. Sukhomlyns’kyi’s pedagogical heritage when teaching primary school pupils.



НАДХОДЖЕННЯ:
Проблема вивчення особистості школяра у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського

Бреславська, А. Б.

Проблема вивчення особистості школяра у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / А. Б. Бреславська

Загл., сост. каталогизатором:

Проблема изучения личности школьника в педагогическом наследии Василия Сухомлинского

Загл., сост. каталогизатором:

The Problem of Schoolchild’s Personality Study in the Pedagogical Heritage of Vasyl’ Sukhomlyns’kyi


Проаналізовано погляди видатного українського педагога В. Сухомлинського на проблему вивчення особистості школяра, зокрема технологію вивчення індивідуально-типологічних особливостей учня, темпераменту, характеру, самооцінки, емоцій, волі особистості.


Проанализированы взгляды выдающегося украинского педагога В. Сухомлинского на проблему изучения личности школьника, в частности, технологию изучения индивидуально-типологических особенностей ученика, темперамента, характера, самооценки, эмоций, воли личности.


The views of the prominent Ukrainian teacher V. Suhomlins’kyi are analyzed to the problem of study of personality of schoolboy, in particular technology of study individually typical features of student, temperament, character, self-appraisal, emotions, will of personality in the article.



НАДХОДЖЕННЯ:
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського