РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>TJ=Соціол.: теорія, методи, маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 371
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Паніна Н.  Щодо застосування шкали соціальної дистанції у дослідженнях національної толерантності в Україні. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
2.

Бородянський Ю.  Щодо причин і ціни одного хибного передбачення (до 155-річчя "Маніфесту комуністичної партії" К.Маркса і Ф.Енгельса). — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
3.

Головаха Є.  Щоб дістатися джерел, треба пливти проти течії : (Комент. соціолога до ст. економіста про соц.-екон. наслідки укр. приватизації) . — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
4.

Пасхавер О.  Українські реформи, або Приватизацію ніхто не любить. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
5.

Добронравова І.  Чи потребує синергетика любові?. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
6.

Рябчук А.  Адаптаційний дискурс як засіб маргіналізації робітничого класу в пострадянських суспільствах. — 2007 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
7.

Черниш Н.  Варіації на тему ідентичності для соціокультурного оркестру. — 2007 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
8.

Бурлачук В.  Влада і тіло: історія кохання. — 2006 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
9.

Коваліско Н.  Багатовимірний аналіз соціальної стратифікації сучасного українського суспільства (регіональний аспект). — 2007 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
10.

Мартинюк І.  Академічна наука у громадській думці та в оцінках експертів. — 2006 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
11.

Чигрин В.  Актуальні питання професійного та трудового самовизначення сільської молоді. — 2007 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
12.

Чернецький Ю.  Сучасний інституціоналізм як напрям соціологічного теоретизування. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
13.

Головаха Є.  Соціологічне знання: специфіка, критерії науковості та перспектива розвитку. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
14.

Полторак В.  Соціологія і політичний маркетинг (Міркування стосовно долі практичної функції соціології у сучасній Україні). — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
15.

Бевз Т.  Соціологічна концепція виникнення держави Никифора Григорієва. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
16.

Степаненко В.  Соціальний капітал у соціологічній перспективі: теоретико-методологічні аспекти дослідження. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
17.

Макеєв С.  Соціальні інститути: класичні тлумачення й сучасні підходи до вивчення. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
18.

Пачковський Ю.  Соціопсихологічна модель аналізу підприємництва за умов трансформаційного процесу. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
19.

Степаненко В.  Суспільна трансформація у соціокультурній моделі інтерпретації. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
20.

Головаха Є.  "Суспільство двієчників" виборсалося до трійки з мінусом: тенденції зміни масових оцінок життєвої ситуації в Україні. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського