Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>TJ=Соціол.: теорія, методи, маркетинг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 371
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Паніна Н. Щодо застосування шкали соціальної дистанції у дослідженнях національної толерантності в Україні. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 2. |
Бородянський Ю. Щодо причин і ціни одного хибного передбачення (до 155-річчя "Маніфесту комуністичної партії" К.Маркса і Ф.Енгельса). — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 3. |
Головаха Є. Щоб дістатися джерел, треба пливти проти течії : (Комент. соціолога до ст. економіста про соц.-екон. наслідки укр. приватизації) . — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 4. |
Пасхавер О. Українські реформи, або Приватизацію ніхто не любить. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 5. |
Добронравова І. Чи потребує синергетика любові?. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 6. |
Рябчук А. Адаптаційний дискурс як засіб маргіналізації робітничого класу в пострадянських суспільствах. — 2007 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 7. |
Черниш Н. Варіації на тему ідентичності для соціокультурного оркестру. — 2007 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 8. |
Бурлачук В. Влада і тіло: історія кохання. — 2006 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 9. |
Коваліско Н. Багатовимірний аналіз соціальної стратифікації сучасного українського суспільства (регіональний аспект). — 2007 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 10. |
Мартинюк І. Академічна наука у громадській думці та в оцінках експертів. — 2006 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 11. |
Чигрин В. Актуальні питання професійного та трудового самовизначення сільської молоді. — 2007 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 12. |
Чернецький Ю. Сучасний інституціоналізм як напрям соціологічного теоретизування. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 13. |
Головаха Є. Соціологічне знання: специфіка, критерії науковості та перспектива розвитку. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 14. |
Полторак В. Соціологія і політичний маркетинг (Міркування стосовно долі практичної функції соціології у сучасній Україні). — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 15. |
Бевз Т. Соціологічна концепція виникнення держави Никифора Григорієва. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 16. |
Степаненко В. Соціальний капітал у соціологічній перспективі: теоретико-методологічні аспекти дослідження. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 17. |
Макеєв С. Соціальні інститути: класичні тлумачення й сучасні підходи до вивчення. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 18. |
Пачковський Ю. Соціопсихологічна модель аналізу підприємництва за умов трансформаційного процесу. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 19. |
Степаненко В. Суспільна трансформація у соціокультурній моделі інтерпретації. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 20. |
Головаха Є. "Суспільство двієчників" виборсалося до трійки з мінусом: тенденції зміни масових оцінок життєвої ситуації в Україні. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
| |
|
|