РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Наукова періодика України (18)
Пошуковий запит: (<.>A=Мокія-Сербіна С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
Актуальні питання клінічної медицини та післядипломної освіти. — Д.: ІМА-прес, 2006
2.

Мокія-Сербіна С. О. Віддаленні результати лікування дітей з гіпоплазією легенів. — 2006 // Вестн. физиотерапии и курортологии.
3.

Мокія-Сербіна С. О. Застосування препарату Ехінацея композитум на тлі базисної терапії при бронхіальній астмі у дітей за наявності персистенції вірусів. — 2006 // Педіатрія, акушерство та гінекологія.
4.

Мокія-Сербіна С. О. Значення комплексної імунотерапії в поліпшенні якості життя хворих на бронхіальну астму при наявності персистуючих збудників. — 2007 // Запорож. мед. журн.
5.

Мокія-Сербіна С. О. Клініко-імунологічна ефективність бактеріальних імунокоректорів при персистенції бактеріальних збудників у дітей хворих на бронхіальну астму. — 2006 // Вестн. физиотерапии и курортологии.
6.

Мокія-Сербіна С. О. Особливості перебігу, порівняльна характеристика та диференційна діагностика простої і кістозної гіпоплазії легенів у дитячому віці. — 2006 // Соврем. педиатрия.
7.

Мокія-Сербіна С. О. Аналіз фізіологічної адаптації першокласників в системі сучасного навчання у школі. — 2008 // Педіатрія, акушерство та гінекологія.
8.

Мокія-Сербіна С. О. Викладання клінічної лабораторної діагностики лікарям-інтернам за фахом "Педіатрія". — 2007 // Педіатрія, акушерство та гінекологія.
9.

Мокія-Сербіна С. О. Вплив комплексної імунотерапії на якість життя хворих на бронхіальну астму за наявності персистуючих збудників. — 2007 // Педіатрія, акушерство та гінекологія.
10.

Мокія-Сербіна С. О. Досвід застосування препарату Ферум Лек у дітей першого року життя з залізодефіцитною анемією. — 2008 // Педіатрія, акушерство та гінекологія.
11.

Мокія-Сербіна С. О. Особливості стану здоров'я дітей старшого дошкільного віку та їх готовність до систематичного навчання в школі. — 2007 // Педіатрія, акушерство та гінекологія.
12.

Мокія-Сербіна С. О. Проблеми діагностики залізодефіцитних станів у дітей першого року життя. — 2007 // Педіатрія, акушерство та гінекологія.
13.

Мокія-Сербіна С. О. Вплив комплексної імунотерапії на якість життя хворих на бронхіальну астму за наявності персистуючих збудників. — 2008 // Соврем. педиатрия.
14.

Мокія-Сербіна С. О. Особливості психічного розвитку дітей старшого дошкільного віку з дефіцитом заліза. — 2009 // Соврем. педиатрия.
15.

Мокія-Сербіна С. О. Когнітивні порушення та їх корекція у дітей дошкільного віку, які мали дефіцит заліза у ранньому віці // Соврем. педиатрия. - 2013. - № 6.
16.

Мокія-Сербіна С. О. Стан когнітивної сфери у дітей 5 - 6-річного віку з аліментарним дефіцитом заліза // Мед. перспективи. - 2014. - 19, № 2.
17.

Мокія-Сербіна С. О. Клінічні рекомендації по діагностиці, лікуванню та профілактиці ГРВІ у дітей раннього віку : навч. посіб. — Кривий Ріг: Роман Козлов, 2014. — 156, [1]: a-рис.
18.

Мокія-Сербіна С. О. Шляхи оптимізації підготовки до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку з дефіцитом заліза // Соврем. педиатрия. - 2015. - № 4.
19.

Мокія-Сербіна С. О. Застосування пробіотиків різних груп у комплексній терапії ротавірусної інфекції у дітей раннього віку // Сімейна медицина. - 2015. - № 6.
20.

Мокія-Сербіна С. О. ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України", м. Кривий Ріг. Нові підходи щодо підвищення морфофункціональної готовності до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку із залізодефіцитними станами // Здоровье ребенка. - 2016. - № 1.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського