РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (28)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Лабурцева О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Ткачова Т. М. Зовнішня реклама та соціальний захист неповнолітніх : Моногр. — К.: Наук. світ, 2006
2.

Лабурцева О. І. Маркетинг і розвиток підприємництва в легкій промисловості України : моногр. — К., 2008
3.

Ткачова Т. М. Реклама слабоалкогольних напоїв у формуванні девіантної поведінки неповнолітніх : Моногр. — К.: Наук. світ, 2007
4.

Лабурцева О. І. Особливості маркетингової товарної політики підприємств легкої промисловості. — 2008 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
5.

Лабурцева О. І. Науково-методологічні основи розвитку підприємництва в легкій промисловості на засадах маркетингу : автореф. дис... д-ра екон. наук. — К., 2008
6.

Лабурцева О. І. Сутність підприємництва та тенденції його розвитку в легкій промисловості України // Актуал. проблеми економіки. - 2008. - № 2.
7.

Лабурцева О. І. Економіко-математична модель задачі оптимізації виробничої програми та цін на продукцію в умовах ринкової конкуренції // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2000. - № 6.
8.

Лабурцева О. І. Економіко-математичні моделі задач обгрунтування системи знижок з цін і оптимізації програми виробництва та реалізації продукції // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2002. - № 1.
9.

Лабурцева О. І. Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств // Економіка України. - 2016. - № 4.
10.

Лабурцева ОІдентичність корпоративного бренду торговельних мереж // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - № 5.
11.

Лабурцева ОЕфективність маркетингової діяльності підприємства в умовах ризику // Товари і ринки. - 2017. - № 2.
12.

Лабурцева ОУправління ризиками в маркетингових дослідженнях // Товари і ринки. Сер. Екон. науки. - 2018. - № 1.
13.

Лабурцева ОІнструменти оцінювання задоволеності споживачів // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 5.
14.

Лабурцева О. І. Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі // Економіка України. - 2018. - № 9.
15.

Лабурцева ОКомунікаційні бренд-стратегії торговельних мереж України // Товари і ринки. - 2019. - № 3.
16.

Лабурцева ОМаркетингова цінова політика роздрібних торговельних мереж // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2021. - № 3.
17.
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність : монографія. — Київ: ЛІДЕР, 2020
18.
Стратегічний маркетинг : підручник. — Київ: Держ. торг.-екон. ун-т, 2023
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського