РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (19)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Грицюта Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Грицюта Н. М. Етика реклами як естимаційний орієнтир сучасного суспільства : [монографія]. — К.: Паливода А.В., 2012
2.

Грицюта Н.М. Наукове вивчення етичних аспектів рекламної комунікації // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 4.
3.

Грицюта Н. М. Рекламна етика: принципи, чинники, реалії, тенденції : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.01. — К., 2013
4.

Грицюта Н. М. Аналіз наукового осмислення етичних критеріїв реклами: принципи класифікації // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2013. - Вип. 4.
5.

Грицюта Н. М. Прихована реклама - маніпулятивна технологія порушення етичних принципів професійної діяльності // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 3.
6.

Грицюта Н. М. Професійна етика PR-діяльності: сутність поняття, принципи // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 4.
7.

Грицюта Н. М. Правові чинники професійної етики PR-діяльності: ієрархія рівнів // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 1.
8.

Грицюта Н. М. Компаративний аналіз зарубіжних концепцій етики PR // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2017. - Вип. 3.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського