Грицюта Н.М. Наукове вивчення етичних аспектів рекламної комунікації / Н.М. Грицюта // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 4. - С. 145-150. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Аналітичне осмислення етики рекламної комунікації, вивчення її впливу на моральну свідомість суспільства - актуальна проблема сучасного рекламознавства. Акцентовано увагу на найбільш проблемних аспектах, які вимагають студіювання, і визначено перспективи подальших наукових розробок. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|