РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Наукова періодика України (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Головін М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Сомик О. І. Адаптивні семантичні моделі представлення та контролю знань. — 2011 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
2.

Головін М. Б. Аналіз процесу навчання за допомогою статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на прикладі вивчення інформатики). — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
3.

Головін М. Б. Дослідження процесів навчання на основі аналізу моментів статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на матеріалах вивчення інформатики). — 2011 // Психол. перспективи.
4.

Арсеньєв Д. Г. Співробітництво Академічного центру компетенції SAP СПбДПУ та вищих навчальних закладів країн СНД у межах програми "Університетський Альянс SAP". — 2011 // Систем. дослідж. та інформ. технології.
5.

Головін М. Б. Психолого-педагогічні аспекти вивчення інформатики в процесі конструювання понятійних ієрархічних структур. — 2012 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
6.

Головін ММодельний аналіз психолого-педагогічних особливостей діяльності з освоєння та створення об'єктів високої складності // Пед. пошук. - 2007. - № 2.
7.

Головін МТехнологічні аспекти моніторингу формування системи знань, умінь і навичок з практичного програмування // Нова пед. думка. - 2008. - Спец. вип.
8.

Головін ММетодика викладання програмування в контексті трикомпонентної моделі пам'яті // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 1.
9.

Головін М. Б. Автоматизація навчання програмуванню в контексті конструювання ієрархічних програмних структур // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
10.

Головін М. Б. Психолого-педагогічна модель процесу пізнавальної діяльності суб'єкта навчання з практичного освоєння та створення об'єктів високої складності // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
11.

Головін М. Б. Дослідження закономірностей формування пізнавальних понятійних схем ієрархічного типу методами статистики // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 26.
12.

Головін ММодельний розгляд пізнавальних процесів, супутніх навчальному програмуванню // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 31.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського