РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (25)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ведмідь Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.

Мельниченко С. В. Менеджмент підприємства туристичної індустрії : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. — К., 2005
2.

Ведмідь Н. І. Основи рекламної діяльності в туризмі : навч. посіб. — К., 2007
3.

Ведмідь Н. І. Організація дозвілля туристів : навч. посіб. — К., 2008
4.

Ведмідь Н. І. Управління системою маркетингових комунікацій туристичних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — К., 2003
5.

Мельниченко С. В. Інформаційні технології у туристичній індустрії : підручник. — К., 2011
6.
Стратегічний розвиток туристичного бізнесу : монографія. — К., 2010
7.

Ведмідь Н. І. Санаторно-курортна послуга та її місце у класифікаційній структурі послуг. — 2012 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
8.

Ведмідь Н. І. Санаторно-курортний комплекс: сервісне управління : монографія. — Київ, 2013
9.

Ведмідь Н. І. Сервісні аттрактори як умова формування якості сервісу санаторно-курортних та оздоровчих підприємств // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2013. - Вип. 2.
10.

Ведмідь Н. І. Інтегральна оцінка ефективності сервісного управління санаторно-курортних та оздоровчих підприємств // Бізнес Інформ. - 2013. - № 8.
11.

Ведмідь Н. І. Сервісне управління підприємствами курортно-рекреаційної сфери : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2014
12.

Ведмідь НСанаторно-курортні та оздоровчі підприємства: галузевий аспект // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2013. - № 3.
13.

Мазаракі А. Сервісна концепція управління підприємствами санаторно-курортної сфери // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2013. - № 5.
14.

Ведмідь Н. І. Значення та основні задачі фахівця туристичних підприємств по зв'язках із громадськістю // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
15.

Бойко М. Транзитивність національної туристичної системи // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5.
16.
Туризм XXI століття: глобальні виклики та цивілізаційні цінності : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 10 - 11 квіт. 2019 р., Пряшів. — Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019
17.

Ведмідь НКонцепт бренда курортно-рекреаційного підприємства // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2021. - № 1.
18.

Ведмідь НМаркетингові технології сегментації споживачів курортно-рекреаційної послуги // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2021. - № 4.
19.
Глобалізаційні виклики розвитку національних економік : тези доп. II Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 жовт. 2021 р.). — Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського