Пошуковий запит: (<.>A=Ведмідь Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Мельниченко С. В. Менеджмент підприємства туристичної індустрії : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. — К., 2005
|
2. |
Ведмідь Н. І. Основи рекламної діяльності в туризмі : навч. посіб. — К., 2007
|
3. |
Ведмідь Н. І. Організація дозвілля туристів : навч. посіб. — К., 2008
|
4. |
Ведмідь Н. І. Управління системою маркетингових комунікацій туристичних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — К., 2003
|
5. |
Мельниченко С. В. Інформаційні технології у туристичній індустрії : підручник. — К., 2011
|
6. | Стратегічний розвиток туристичного бізнесу : монографія. — К., 2010
|
7. |
Ведмідь Н. І. Санаторно-курортна послуга та її місце у класифікаційній структурі послуг. — 2012 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
8. |
Ведмідь Н. І. Санаторно-курортний комплекс: сервісне управління : монографія. — Київ, 2013
|
9. |
Ведмідь Н. І. Сервісні аттрактори як умова формування якості сервісу санаторно-курортних та оздоровчих підприємств // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2013. - Вип. 2.
|
10. |
Ведмідь Н. І. Інтегральна оцінка ефективності сервісного управління санаторно-курортних та оздоровчих підприємств // Бізнес Інформ. - 2013. - № 8.
|
11. |
Ведмідь Н. І. Сервісне управління підприємствами курортно-рекреаційної сфери : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2014
|
12. |
Ведмідь Н. Санаторно-курортні та оздоровчі підприємства: галузевий аспект // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2013. - № 3.
|
13. |
Мазаракі А. Сервісна концепція управління підприємствами санаторно-курортної сфери // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2013. - № 5.
|
14. |
Ведмідь Н. І. Значення та основні задачі фахівця туристичних підприємств по зв'язках із громадськістю // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
15. |
Бойко М. Транзитивність національної туристичної системи // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5.
|
16. | Туризм XXI століття: глобальні виклики та цивілізаційні цінності : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 10 - 11 квіт. 2019 р., Пряшів. — Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019
|
17. |
Ведмідь Н. Концепт бренда курортно-рекреаційного підприємства // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2021. - № 1.
|
18. |
Ведмідь Н. Маркетингові технології сегментації споживачів курортно-рекреаційної послуги // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2021. - № 4.
|
19. | Глобалізаційні виклики розвитку національних економік : тези доп. II Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 жовт. 2021 р.). — Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021
|