РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000267016<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ведмідь Н. І. 
Управління системою маркетингових комунікацій туристичних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Н. І. Ведмідь; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичну суть та необхідність урахування у процесі проектування системи керування маркетинговими комунікаціями специфічних цинників, які притаманні туристичним підприємствам. Запропоновано інтегровані моделі комунікаційного та маркетингового комунікаційного процесу, які дають змогу визначити принципи формування зазначеної системи. Розроблено модель керування інтегрованими комунікаціями туристичних підприємств з урахуванням стратегічного та інтегрованого підходу. Конкретизовано зміст основних етапів керування маркетинговими комунікаціями. Розроблено трирівневу модель організації комунікаційної діяльності туристичних організацій України та економіко-математичні моделі з метою оптимізації структури витрат на маркетингові комунікації та прогнозування обсягу доходів туристичних підприємств з урахуванням структури комунікаційних витрат.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч518

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326124 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського