РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (34)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-716<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ковалевська А. В. Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних рекламних слоганів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2011
2.

Гузенко С. В. Синтаксис рекламного дискурсу : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01. — К., 2010
3.

Булик Ю. В. Паравербальні засоби рекламного дискурсу. — 2011 // Вісн. Донец. нац. ун-ту. Сер. Б. Гуманіт. науки.
4.

Дядечко Л. А. Рекламний слоган: прагматичний і соціофункціональний аспекти. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Філол. науки.
5.

Коваленко Є. С. Семантико-синтаксична організація українських рекламних текстів косметики та побутової хімії. — 2011 // Лінгв. студії.
6.

Станкевич Ю. В. Мовні сугестогени в текстах політичної реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2011
7.

Клименко О. О. Зіставний аналіз риторичних засобів вираження осуду в українській та американській соціальній рекламі. — 2012 // Лінгвістика.
8.

Гузенко С. В. Прагмалінгвістика рекламного дискурсу : монографія. — Миколаїв: Іліон, 2014
9.

Цуканова Г. О. Метафора в креолізованих текстах друкованої соціальної реклами // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2013. - Вип. 2.
10.

Декшна Т. А. Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15. — К., 2013
11.

Лещенко О. В. Структурно-семантичні та комунікативно-прагматичні особливості німецьких і українських рекламних слоганів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17. — Донецьк, 2014
12.

Насакіна С. В. Структура та функціональне навантаження власних назв у рекламних текстах фармацевтичних препаратів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15. — Одеса, 2014
13.

Волкова О. А. Український рекламний текст і рекламний бренд: апперцепція мовного знака : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — Х., 2012
14.

Олексюк О. М. Лексико-семантичні домінанти сугестивного дискурсу реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2012
15.

Ван Цзиюньбо Англо-американізми в сучасному рекламному дискурсі: комунікативно-прагматичний аспект : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.02. — Дніпропетровськ, 2015
16.

Марченко О. О. Метод автоматичної прив'язки статей Вікіпедії в якості нових вузлів україномовної онтологічної бази знань UkrWordNet // Вісн. Київ. нац. ун-ту. Сер. Фіз.-мат. науки. - 2013. - Вип. 1.
17.

Чуланова Г. В. Системотвірні характеристики рекламного Інтернет-дискурсу в аспекті перекладу // Філол. трактати. - 2015. - 7, № 2.
18.

Денисевич О. В. Лексика реклами в структурі мовної картини світу українців : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — Луцьк, 2015
19.

Садовнікова О. П. Вербалізація культурно-етнічного рівня сучасного рекламного звернення // Філол. трактати. - 2015. - 7, № 4.
20.

Іванова І. Б. Історія української реклами: мовностилістичний аспект : монографія. — Харків: Юрайт, 2016
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського