Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 в056.4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | . — К., 2011
|
2. |
Базалук О. А. Философия образования в свете новой космологической концепции : учебник. — К.: Кондор, 2010
|
3. |
Хромова О. І. Ноосферна освіта як парадигма формування людини XXI століття. — 2010 // Ноосфера і цивілізація.
|
4. |
Требіна Т. Ф. Особистість у сучасному освітньому просторі. — 2007 // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія.
|
5. |
Мілова О. Є. Риси постмодернізму у філософсько-педагогічному забезпеченні сучасної освітньої політики України. — 2011 // Освіта на Луганщині.
|
6. | . — К.: Скиф, 2012
|
7. |
Евтушок Ю. И. Как остановить закат земной цивилизации : [монография]. — К.: Рада, 2012. — 329, [2] - (Открытая исследовательская концепция; вып. 15).
|
8. | Освітологія: витоки наукового напряму : монографія. — К.: Едельвейс, 2012
|
9. |
Мунтян В. С. Педагогико-философские и культурологические аспекты системы воспитания. — 2012 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
|
10. |
Аббасова Кызылгюль Ясин кызы . — К., 2013
|
11. |
Кот О. Л. Розвиток антропологічних ідей у вітчизняній педагогіці (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40.
|
12. |
Кремень В. Г. Синергетика в освіті: контекст людиноцентризму : [монографія]. — К.: Пед. думка, 2012. — 366, [1] — N 20130508.
|
13. |
Кузьменко О. Цілі, цінності та ідеали вищої освіти у часових трансформаціях // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 2.
|
14. |
Олексюк О. Антропологічні виміри духовності в контексті розвитку філософсько-педагогічної думки // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 2.
|
15. |
Богданець-Білоскаленко Н. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я.Ф. Чепіги // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1.
|
16. |
Черняк С. Г. Особистісно-соціальне виховання: ретроспективний аналіз (кінець XIX - початок XXI ст.) : монографія. — Київ: Академперіодика, 2014
|
17. |
Приходченко К. І. Розвиток особистості – стратегічний напрям гуманістичного виховання // Шлях освіти. - 2012. - № 1.
|
18. |
Мацько Д. С. Історико-генетичний аспект проблеми формування ціннісних орієнтацій особистості // Шлях освіти. - 2012. - № 1.
|
19. |
Балагура О. Необхідні умови для формування національних світоглядних концепцій // Вища шк.. - 2011. - № 5/6.
|
20. |
Кремень В. Для чого навчання, що не формує особистість? Про функції сучасної освіти в контексті цивілізаційних змін // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 3.
|
| |