РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2359)Журнали та продовжувані видання (321)Автореферати дисертацій (30)Наукова періодика України (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.32$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1301
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бритченко И. Г. Marketing Management организации: потенциал и система : Учеб. пособ. — Донецк, 2001
2.

Очкас М. В. Адаптация маркетинговой деятельности предприятия. — Донецк, 1998
3.

Сафонова Л. Д. Бюджетний менеджмент : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. — К., 2001
4.

Шевченко Л. С. Введение в маркетинг : Учеб.- практ. пособие. — Х.: Консум, 2000 - (Деловая кн.).
5.

Бланк И. А. Инвестиционный менеджмент : Учеб. курс. — К.: Ника-Центр: Эльга-Н, 2001
6.

Горобец В. И. . — Д.: Пороги, 2001 - (Б-ка инженера).
7.

Гринев В. Ф. Инновационный менеджмент : Учеб. пособ. — К., 2000
8.
Керівництво з питань Проектного Менеджменту : Пер. з англ. — 2-е вид., переробл. — К.: Вид. дім "Дел. Украина", 2000
9.

Окландер М. А. Контуры экономической логистики. — К.: Наук. думка, 2000
10.

Костюченко Л. М. Логистика - технология транспортного процесса. — К.: Кий, 2000
11.
Логістика. — Л., 2000. — 226 с. - (Вісн. Держ. ун-ту "Львів. політехніка"; N 390).
12.
Логістика. — Л., 2001. — 379 с. - (Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"; N 416).
13.

Мороз Л. А. Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ). — Л., 1999
14.

Телетов А.  Маркетинг в экономических системах. — 2001 // Экономика Украины.
15.

Кредисов А.  Маркетинг на переломе ХХ и ХХI ст.: особенности и перспективы развития. — 1999 // Экономика Украины.
16.
Маркетинг та логістика в системі менеджменту : Матеріали ІІ-ої міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 22-24 жовт. 1998 р. — Л., 1998
17.

Нікітін А. В. Маркетинг у банку : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. — К., 2001
18.

Вачевський М. В. Маркетинг. Основи теорії і практики : Суспільство. Покупці. Продуктивність. — Львів: Каменяр, 1999
19.

Азарян О. М. Маркетинг: принципи та функції : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — 2-е вид., переробл. і допов. — К.: НМЦВО МОіН України: НВФ "Студцентр", 2001
20.
Маркетинг: теорія і практика : Матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. 19-22 трав. 1999 р. — К.; Ялта, 1999
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського