РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011195<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вачевський М. В. 
Маркетинг. Основи теорії і практики : Суспільство. Покупці. Продуктивність / М. В. Вачевський, О. М. Вачевський, В. Г. Скотний, Б. О. Стасишин, Л. Г. Кльоба, Г. Л. Мищатина; ред.: М. В. Вачевський. - Львів : Каменяр, 1999. - 224 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Висвітлено історію формування маркетингу, його переваги та відмінні риси. Значну увагу приділено маркетинговій діяльності на підприємствах, основним методам прогнозування збуту, а також критеріям відбору посередників. Встановлено, що результати комплексних досліджень допомагають визначити найперспективніші для підприємства ринки, їх сегменти, на кожному з яких є певні позитивні та негативні умови щодо збуту будь-якого товару. Детально проаналізовано діяльність підприємства у мікро- та макросередовищах, а також особливості правової охорони об'єктів промислової власності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597682 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського