Вачевський М. В. Маркетинг. Основи теорії і практики : Суспільство. Покупці. Продуктивність / М. В. Вачевський, О. М. Вачевський, В. Г. Скотний, Б. О. Стасишин, Л. Г. Кльоба, Г. Л. Мищатина; ред.: М. В. Вачевський. - Львів : Каменяр, 1999. - 224 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.Висвітлено історію формування маркетингу, його переваги та відмінні риси. Значну увагу приділено маркетинговій діяльності на підприємствах, основним методам прогнозування збуту, а також критеріям відбору посередників. Встановлено, що результати комплексних досліджень допомагають визначити найперспективніші для підприємства ринки, їх сегменти, на кожному з яких є певні позитивні та негативні умови щодо збуту будь-якого товару. Детально проаналізовано діяльність підприємства у мікро- та макросередовищах, а також особливості правової охорони об'єктів промислової власності. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА597682 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|