РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (48)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (7)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*666*332.6*4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Вишняк О. І. Електоральна соціологія: історія, теорії, методи. — К., 2000
2.
Парламент України: Вибори 98 (документи, статистика, бібліографія). — К.: Парлам. вид-во, 1998
3.

Паніотто В.  Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
4.

Доцяк І. І. Сучасне студентство у виборчому процесі: роль, особливості та перспективи : Моногр. — Івано-Франківськ: Місто-НВ, 2001
5.

М'ягков М.  Фальсифікації чи домисли: досвід виборів у Росії та в Україні. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
6.

Кот М.  Чи вчаться політичні партії? Оцінка ефективності політичної гри польських партій у процесі прийняття виборчого закону 2001 року. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
7.

Зоткін А.  Вибори 2002 року як етап формування політичної еліти України та Криму. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
8.

Купцов А.  Вибори в Україні в контексті теорії і практики політичного маркетингу. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
9.

Амджадін Л. М. Політична та фінансова роль бізнесу в парламентських виборах в Україні 2002 року: спроба соціального діалогу. — К.: Стилос, 2003
10.

Рожкова І.  Регіональні особливості зміни "електоральної ваги" капіталів під час виборів за мажоритарною системою (порівняльний аналіз результатів українських парламентських кампаній 1998 і 2002 років за мажоритарними округами). — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
11.

Полторак В. А. Избирательные кампании: научный подход к организации. — К.: Знания Украины, 2004 - (Политика. Альфа и омега).
12.

Варій М. Й. Політико-психологічні передвиборні та виборчі технології : Навч.-метод. посіб. — К.: Ельга: Ніка-Центр, 2003 - (Сер. Новіт. психологія; Вип. 11).
13.

Кочубей Л. О. Виборчі технології: політологічний аналіз (на прикладі виборів до парламенту сучасної України) : Моногр. — К.: Юрид. думка, 2006
14.

Костенко Н.  Публічні імперативи медіа: час виборів. — 2006 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
15.

Макеєв С.  Сподівання на іншу Україну. Президентські вибори - 2004 та навколо них: думки, настрої, оцінки людей. — К., 2005
16.

Михайлич О.  Регіональний чинник електоральних орієнтацій в Україні. — 2007 // Соц. психологія.
17.

Paniotto V. I. The Impact of the Ukrainian Presidential Election 2004 on Ethnic Relations in Ukraine (Empirical Data Statistical Analysis). — 2005 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Соціол. науки.
18.

Ідрісов Б.  Електоральна культура населення України в умовах трансформації суспільства : Автореф. дис... канд. соціол. наук. — К., 2006
19.

Вишняк О. І. Електоральна соціологія: історія, теорії, методи : Автореф. дис... д-ра соціол. наук : 22.00.01. — К., 2001
20.

Козуб О. О. Електоральні преференції як індикатор ефективності економічної політики: регіональний вимір : автореф. дис... канд. соціол. наук. — К., 2008
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського