Пошуковий запит: (<.>TJ=Вісник Львівського університету. Серія педагогічна<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 195
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Чайка В. Аксіологічний компонент структури саморегуляції педагогічної діяльності в системі підготовки майбутнього вчителя // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2.
|
2. |
Мартинюк О. Аксіологічні основи професійної підготовки майбутніх учителів // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2.
|
3. |
Петрук Г. Аналіз теоретичних основ комунікації у контексті професійної підготовки // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2.
|
4. |
Шеремета О. Взаємини Володимира Гнатюка з учителями Західної України // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22.
|
5. |
Рибалко Л. Взаємодоповнювальний характер аксіологічного й акмеологічного підходів до проблеми самореалізації особистості // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1.
|
6. |
Костенко Р. Взаємозв'язок соціальних цінностей з історичною свідомістю та соціально-історичним досвідом // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1.
|
7. |
Колісник-Гуменюк Ю. Викладання історії у професійному коледжі: значимість навчальної проблеми для студентів // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2.
|
8. |
Саєнко Т. Використання здобутків українського народного мистецтва у громадянському вихованні молодого покоління // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1.
|
9. |
Скучинська Л. Використання інтерактивного навчання писемного мовлення в процесі вивчення іноземної мови у вищих немовних навчальних закладах // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22.
|
10. |
Цудак С. Використання медійних засобів у неперервній освіті // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22.
|
11. |
Ситнікова Ю. Висвітлення специфіки формування ціннісних орієнтацій у студенток // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1.
|
12. |
Роганова М. Виховання духовно-моральних цінностей у студентів вищих навчальних закладів як педагогічна проблема // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1.
|
13. |
Киричок І. Виховання особистості у поглядах викладачів Ніжинського історико-філологічного інституту (1875 - 1917) // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1.
|
14. |
Марусенко О. Виявлення духовно-моральних орієнтирів та ціннісних пріоритетів сучасного студентства // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1.
|
15. |
Мацевко-Бекерська Л. Гармонійне середовище як дискурс особистісноорієнтованого фахового розвитку студентів // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1.
|
16. |
Турська Д. Гімназійне навчання у Польщі: втрачений шанс реформи? // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22.
|
17. |
Максимець М. Головні концептуальні підходи до проблеми професійного становлення молодого вчителя // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22.
|
18. |
Гурнікевич Я. Громадянська освіта у Польщі, здійснювана через Інтернет (на прикладі центру громадянської освіти) // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1.
|
19. |
Бєлан Г. Громадянське виховання молоді в науково-педагогічному доробку О. Кониського // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1.
|
20. |
Кузик В. Громадянське виховання молоді в скаутських організаціях // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1.
|
| |