Пошуковий запит: (<.>A=Павленко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 234
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Павленко А. М. Изучение теплофизических свойств эмульсий. — 2000 // Систем. технології.
|
2. |
Павленко А. М. Исследование процессов массообмена в контактных аппаратах. — Д., 2001 // Систем. технології.
|
3. |
Павленко А. Р. Компьютер TV и здоровье: решение проблемы. — 3-е изд., перераб. и доп. — К.: Основа, 1998
|
4. | Маркетинг: теорія і практика : Матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. 19-22 трав. 1999 р. — К.; Ялта, 1999
|
5. |
Павленко А. М. Моделирование вихревого течения эмульсий переменной массы. — 2001 // Систем. технології.
|
6. |
Павленко А. М. Моделирование инициированного вскипания термолабильной части эмульсий. — 2000 // Систем. технології.
|
7. |
Павленко А. В. Молога : Очерк истории с древнейш. времен до нач. ХХ в. — О.: Гермес, 1999
|
8. |
Кус А. Основи маркетингу : Навч. посіб. для студ. екон. ф-тів вузів. — К.: Нічлава, 1999
|
9. |
Павленко А. М. Особенности расчета массообменных устройств для эмульсионных сред. — Д.: Наука и образование, 1999
|
10. |
Пономаренко В. С. Проектування баз даних : Навч. посіб. — К., 1997
|
11. |
Павленко А. М. Разделение эмульсионных технологических сред в тепловых процессах. — 2001 // Экотехнологии и ресурсосбережение.
|
12. |
Павленко А. М. Стійкість емульсій при технологічних впливах. — Д.: Наука і освіта, 2000
|
13. | . — К., 2004. — 192 с.
|
14. | . — К., 2005. — 211 с.
|
15. |
Павленко А. Ф. Маркетингова політика ціноутворення : Моногр. — К., 2004
|
16. |
Гончаренко С. У. Розв'язування навчальних задач з фізики: питання теорії і методики : Навч. посіб. для студ. спец. "Педагогіка і методика серед. освіти. Фізика". — К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2004
|
17. | Планування діяльності фірми: супровідні матеріали і документи. — К., 2004
|
18. |
Долинский А. А. Теплофизические процессы в эмульсиях: получение, использование, утилизация : Моногр. — К.: Наук. думка, 2005
|
19. |
Гончарук Я. А. Маркетинг : Навч. посіб. у тестах. — К., 2002
|
20. |
Павленко А. Ф. Маркетинг : Навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. — 2-е вид., доповн. і випр. — К., 2001
|
| |