РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Автореферати дисертацій (3)Наукова періодика України (19)
Пошуковий запит: (<.>A=Калюжна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Калюжна Т. В. Методичні засади інтенсифікації інноваційної діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук. — О., 2006
2.

Калюжна Т. М. Організаційно-педагогічні умови застосування освітньо-наукового порталу в системі екстернатної підготовки фахівців у технічному університеті : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2009
3.

Калюжна Т. Г. Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10. — К., 2010
4.

Калюжна Т. Г. Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти : монографія. — К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012
5.

Пазиніч Ю. М. Психологія : навч. посіб. для студ. ВНЗ. — Д.: НГУ, 2012
6.

Кучеревська І. Є. Сучасні аспекти профілактики та лікування ендометріозу. — 2012 // Медицина трансп. України.
7.

Огієнко О. І. Підготовка сучасного вчителя: інформаційно-технологічне забезпечення : монографія. — К.: Імекс, 2013
8.

Калюжна Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності" // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 3/4.
9.

Кузнецов Г. Науково-методичні та соціально-педагогічні аспекти безперервної освіти в контексті Болонського процесу // Вища освіта України. - 2006. - № 1.
10.

Калюжна Т. Г. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів як завдання педагогічної аксіології // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33.
11.

Калюжна Т. Г. Ціннісні пріоритети вчителя та освіти // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34.
12.
Особистісно-професійне становлення педагога: андрагогічний вимір : [монографія]. — Вінниця: Твори , 2021
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського