РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (30)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Зоська Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Зоська Я. В. Индекс потребительских настроений - показатель социальных изменений. — 2000 // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи.
2.

Зоська Я. В. Соціокультурні чинники споживання послуг вищої освіти у регіоні : автореф. дис... канд. соціол. наук. — Запоріжжя, 2007
3.

Огаренко В. М. Економічна соціологія : навч. посіб. — Запоріжжя, 2010
4.

Зоська Я. В. Суспільство споживання та соціальні практики споживачів в Україні : монографія. — Запоріжжя, 2011
5.

Пономаренко Л. Г. Жанрова палітра політичної літератури // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2012. - Вип. 4.
6.

Бессараб А. О. Сучасна політична література в інформаційному просторі України // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2012. - Вип. 3.
7.

Зоська Я. В. Суспільство споживання в Україні: соціологічна рефлексія : автореф. дис. ... д-ра соцiол. наук : 22.00.04. — Запоріжжя, 2012
8.

Зоська Я. В. Социальные особенности интернет-потребления украинцев // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2014. - Вип. 1/2.
9.

Зоська Я. В. Тревел-журналістика: соціальний та ідеологічний виміри (огляд зарубіжних досліджень) // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2014. - Вип. 4.
10.

Огаренко Т. О. Соціально-комунікаційні технології в рекламній кампанії і формування інформаційної та медіакультури (на прикладі Класичного приватного університету) // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2016. - № 1.
11.

Бессараб А. О. Комунікаційні технології як трансформаційний ресурс інформаційної культури та культури читання в сучасному суспільстві (на прикладі ІЖМК Класичного приватного університету) // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 1.
12.
Видавничий інформаційний продукт у сучасному суспільстві : монографія. — Запоріжжя: Класич. приват. ун-т, 2016
13.

Зоська Я. В. Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2020. - № 1.
14.

Полторак В. А. ПР-технології як засіб формування й використання громадської думки під час інформаційних війн // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2020. - № 3.
15.

Полторак В. А. Політична ефективність особистості як показник специфіки її політичної участі та політичної поведінки: соціологічний аспект // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2020. - № 4.
16.

Туленков М. В. Соціальний капітал як суспільний феномен: концептуально-прикладний аналіз // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 1.
17.

Зоська Я. В. Вплив соціально-просторових особливостей регіону на відтворення соціальних практик молоді // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 2.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського