РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (28)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гупан Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Гупан Н. М. Нові підходи до висвітлення історії освіти в Україні в дослідженнях першої половини 90-х років ХХ ст.. — О., 2000 // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського.
2.

Гупан Н. М. Історіографія розвитку історико-педагогічної науки в Україні. — К., 2000
3.

Гупан Н. М. Українська історіографія історії педагогіки. — К.: А.П.Н., 2002
4.

Гупан Н. М. Розвиток історії педагогіки в Україні (історіографічний аспект) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01. — К., 2001
5.

Огнев'юк В. О. . — К., 2009
6.

Гупан Н. М. Перші здобутки вітчизняного підручникотворення у контексті диференціації навчання школярів (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 39.
7.

Гупан Н. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції // Рідна шк.. - 2012. - № 10.
8.

Гупан Н. М. Творча спадщина видатних педагогів у працях українських істориків на рубежі XIX - XX ст. // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 2.
9.

Сухомлинська О. В. Диференційований підхід в історії української школи (кінець ХІХ - перша третина ХХ ст.) : монографія. — Київ: Пед. думка, 2013
10.

Гупан Н. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень // Рідна шк.. - 2013. - № 4/5.
11.

Гупан Н. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації // Рідна шк.. - 2013. - № 8/9.
12.

Гупан Н. М. Шкільний підручник як джерело дослідження диференціації змісту суспільствознавчих предметів (40 – 50 ті рр. ХХ ст.) // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
13.
Нариси з історії розвитку диференційованого підходу до організації навчання в українській школі (кінець 30-х - 80-ті рр. ХХ ст.) : посібник. — Київ: Пед. думка, 2017
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського