РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000733784<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нариси з історії розвитку диференційованого підходу до організації навчання в українській школі (кінець 30-х - 80-ті рр. ХХ ст.) : посібник / О. В. Сухомлинська, Н. П. Дічек, Л. Д. Березівська, Н. М. Гупан, Л. В. Пироженко, Н. Б. Антонець, Л. С. Бондар, С. М. Шевченко, О. П. Міхно, Т. І. Куліш, Л. М. Заліток; ред.: Н. П. Дічек; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2017. - 537 c. - укp.

Висвітлено особливості розвитку процесів диференціації в організації шкільної освіти України в період - кінець 30-х - 80-ті рр. XX ст. Із сучасних методологічних позицій висвітлено освітню політику держави щодо зовнішньої та внутрішньошкільної диференціації в галузі середньої освіти та її ідеологічне підгрунтя. Розкрито внесок українських психологів у вивчення та поглиблення індивідуалізації шкільного навчального процесу. Висвітлено питання відображення дифереційованого підходу в трансформації змісту початкової та середньої освіти. Розглянуто ідеї видатного українського педагога В. О. Сухомлинського щодо індивідуального підходу до дитини в процесі її навчання та виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 г(4УКР)6 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830187 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського