РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (1)
Наукова періодика України (11)
Пошуковий запит:
(<.>A=Головін М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Представлено документи
з 1 до 12
1.
Сомик О. І.
Адаптивні семантичні моделі представлення та контролю знань
. — 2011 //
Вост.-Европ. журн. передовых технологий
.
2.
Головін
М. Б.
Аналіз процесу навчання за допомогою статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на прикладі вивчення інформатики)
. — 2011 //
Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки
.
3.
Головін
М. Б.
Дослідження процесів навчання на основі аналізу моментів статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на матеріалах вивчення інформатики)
. — 2011 //
Психол. перспективи
.
4.
Арсеньєв Д. Г.
Співробітництво Академічного центру компетенції SAP СПбДПУ та вищих навчальних закладів країн СНД у межах програми "Університетський Альянс SAP"
. — 2011 //
Систем. дослідж. та інформ. технології
.
5.
Головін
М. Б.
Психолого-педагогічні аспекти вивчення інформатики в процесі конструювання понятійних ієрархічних структур
. — 2012 //
Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки
.
6.
Головін
М.
Модельний аналіз психолого-педагогічних особливостей діяльності з освоєння та створення об'єктів високої складності
//
Пед. пошук
. - 2007. - № 2.
7.
Головін
М.
Технологічні аспекти моніторингу формування системи знань, умінь і навичок з практичного програмування
//
Нова пед. думка
. - 2008. - Спец. вип.
8.
Головін
М.
Методика викладання програмування в контексті трикомпонентної моделі пам'яті
//
Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки
. - 2014. - № 1.
9.
Головін
М. Б.
Автоматизація навчання програмуванню в контексті конструювання ієрархічних програмних структур
//
Інформ. технології в освіті
: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
10.
Головін
М. Б.
Психолого-педагогічна модель процесу пізнавальної діяльності суб'єкта навчання з практичного освоєння та створення об'єктів високої складності
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
11.
Головін
М. Б.
Дослідження закономірностей формування пізнавальних понятійних схем ієрархічного типу методами статистики
//
Психол. перспективи
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 26.
12.
Головін
М.
Модельний розгляд пізнавальних процесів, супутніх навчальному програмуванню
//
Психол. перспективи
: зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 31.
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського