РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (120)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Плотникова В. В. Мода как психологический феномен общения в молодежной среде. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
2.

Оленина Е. Ю. Реклама как художественно-эстетическая ценность. — Х., 1999
3.

Зозулев А. В. Поведение потребителей : Учеб. пособие. — К.: Знання, 2004
4.

Шевяков О. В. Психологічні чинники семантичного дизайну у рекламній діяльності. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
5.

Иванова Р. Х. Поведение потребителей : Учеб. пособие. — Х.: ИД "ИНЖЭК", 2003 - (Учеб. изд.).
6.

Скибінський С. В. Поведінка споживачів : Навч. посіб. — Л., 2004
7.

Смирнова Н. И. Маркетинговое исследование мотивации потребителей физкультурно-оздоровительных услуг. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
8.
Поведінка споживачів : Конспект лекцій . — Суми, 2007
9.

Бутенко Н. Ю. Соціальна психологія в рекламі : Навч. посіб. — К., 2006
10.

Скибінський С. В. Поведінка споживачів у маркетингу : навч. посіб. — Л.: ЛКА, 2009
11.

Альберт К. В. Психология в рекламе. — 2-е изд., доп., перераб. — Х.: Гуманит. Центр, 2007
12.

Владимирська Г. О. Реклама : навч. посіб. — К.: Кондор, 2009
13.

Зубіашвілі І.  Соціально-психологічна сутність грошей. — 2008 // Соц. психологія.
14.

Горбанюк О.  Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами. — 2009 // Соц. психологія.
15.

Єфімова Н. О. Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. — О., 2004
16.

Жовтянська В. В. Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05. — К., 2005
17.

Оленіна О. Ю. Реклама як явище художньої культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01. — Х., 1998
18.

Резнік В. С. Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності : Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04. — К., 2000
19.

Козлова О. С. Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05. — К., 2009
20.

Гупаловська В. А. Психологія реклами : навч. посіб. — Л., 2010
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського