Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Плотникова В. В. Мода как психологический феномен общения в молодежной среде. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
2. |
Оленина Е. Ю. Реклама как художественно-эстетическая ценность. — Х., 1999
|
3. |
Зозулев А. В. Поведение потребителей : Учеб. пособие. — К.: Знання, 2004
|
4. |
Шевяков О. В. Психологічні чинники семантичного дизайну у рекламній діяльності. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
5. |
Иванова Р. Х. Поведение потребителей : Учеб. пособие. — Х.: ИД "ИНЖЭК", 2003 - (Учеб. изд.).
|
6. |
Скибінський С. В. Поведінка споживачів : Навч. посіб. — Л., 2004
|
7. |
Смирнова Н. И. Маркетинговое исследование мотивации потребителей физкультурно-оздоровительных услуг. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
8. | Поведінка споживачів : Конспект лекцій . — Суми, 2007
|
9. |
Бутенко Н. Ю. Соціальна психологія в рекламі : Навч. посіб. — К., 2006
|
10. |
Скибінський С. В. Поведінка споживачів у маркетингу : навч. посіб. — Л.: ЛКА, 2009
|
11. |
Альберт К. В. Психология в рекламе. — 2-е изд., доп., перераб. — Х.: Гуманит. Центр, 2007
|
12. |
Владимирська Г. О. Реклама : навч. посіб. — К.: Кондор, 2009
|
13. |
Зубіашвілі І. Соціально-психологічна сутність грошей. — 2008 // Соц. психологія.
|
14. |
Горбанюк О. Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами. — 2009 // Соц. психологія.
|
15. |
Єфімова Н. О. Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. — О., 2004
|
16. |
Жовтянська В. В. Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05. — К., 2005
|
17. |
Оленіна О. Ю. Реклама як явище художньої культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01. — Х., 1998
|
18. |
Резнік В. С. Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності : Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04. — К., 2000
|
19. |
Козлова О. С. Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05. — К., 2009
|
20. |
Гупаловська В. А. Психологія реклами : навч. посіб. — Л., 2010
|
| |