Гупаловська В. А. Психологія реклами : навч. посіб. / В. А. Гупаловська; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2010. - 384 c. - Бібліогр.: 61 назв. - укp.Висвітлено психологічні основи реклами та рекламної діяльності, історію реклами, алгоритм психотехнології рекламної стратегії. Проаналізовано психологічні особливості різних видів реклами (зовнішньої, друкованої, у ЗМІ). Розкрито роль психічних процесів у створенні та споживанні реклами. Описано основні сугестивні психотехнології та маніпулятивні технології в рекламі відповідно до напрямів у психології (психоаналіз, нейролінгвістичне програмування, наведення трансового стану, гіпноз М. Еріксона, трансактивний аналіз). Визначено ефективність реклами й її вплив на споживачів, методики психологічних вимірювань ефективності рекламного впливу та психологічної експертизи реклами. Освещены психологические основы рекламы и рекламной деятельности, история рекламы, алгоритм психотехнологии рекламной стратегии. Проанализированы психологические особенности разных видов рекламы (внешней, печатной, в СМИ). Раскрыта роль психических процессов в создании и потреблении рекламы. Описаны основные суггестивные психотехнологии и манипулятивные технологии в рекламе в соответствии с направлениями в психологии (психоанализ, нейролингвистическое программирование, приведение трансового состояния, гипноз М. Эриксона, трансактивный анализ). Определены эффективность рекламы и её влияние на потребителей, методики психологических измерений эффективности рекламного влияния и психологической экспертизы рекламы. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС50388 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|