Пошуковий запит: (<.>U=Ч432$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 198
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Питання оптимізації навчання і виховання осіб з вадами слуху : Зб. наук. пр. — К.: ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998
|
2. |
Гурінович Х. Є. Вплив засобів фізичного виховання на фізичну працездатність та функціональний стан організму глухих дітей молодшого шкільного віку. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
3. |
Ляхова І. М. Корекційно-педагогічні основи фізичного виховання дітей зі зниженим слухом (теоретико-методичний аспект) : Моногр. — Запоріжжя, 2005
|
4. |
Хмельницкая И. В. Корригирующие программы физкультурных занятий для слабослышащих детей младшего школьного возраста с учетом их психомоторных характеристик. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
5. |
Гурінович Х. Є. Методика використання засобів фізичного виховання для корекції рухової функції глухих дітей молодшого шкільного віку : Навч. посіб. — Л., 2005
|
6. |
Колишкін О. В. Особливості використання засобів адаптивного фізичного виховання у роботі із слабочуючими старшокласниками. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
7. |
Грибовська І. Оцінка фізичного здоров'я глухих дітей. — 2002 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
|
8. |
Колишкін О. В. Адаптивне фізичне виховання слабочуючих учнів спеціальної школи. — Суми, 2003
|
9. |
Гриценок Л. І. Методичні питання психологічної реабілітації підлітків з ДЦП : Наук.-метод. посіб. — К.: Ніка-Центр, 2002
|
10. | Актуальні питання сурдопедагогіки : Зб. наук. пр. — К., 2003
|
11. |
Гурінович Х. Особливості фізичного розвитку глухих дітей молодшого шкільного віку за показниками екскреції креатиніну з сечею. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
12. |
Остапенко О. О. Вплив занять оздоровчою аеробікою на фізичний та психофізіологічний стан слабочуючих дітей середнього та старшого віку. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
13. |
Сокирко О. С. Вплив ігрової діяльності на психомоторні функції глухих підлітків. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
14. |
Хмельницька І. В. Диференційований підхід у програмуванні фізкультурних занять молодших школярів з вадами слуху. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
15. | . — К., 2006. — 175 с.
|
16. | . — К., 2007. — 281 с.
|
17. |
Маланчук Г. Г. Зміст підготовки студентів вищих навчальних закладів фізичного виховання і спорту відповідно до вимог практичної діяльності з глухими дітьми. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
18. |
Хмельницкая И. В. Информационные технологии в физическом воспитании школьников со слуховой депривацией. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
19. |
Савельєва Н. В. Корекційна спрямованість спеціальних фізичних вправ дітей молодшого шкільного віку з порушенням слухової сенсорної системи. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
20. |
Дичко В. В. Оптимізація корекційного навчання рухових дій на основі цілеспрямованого розвитку в молодших школярів з порушенням зору точності рухів, контролю і самоконтролю : Моногр. — О., 2006
|
| |