Пошуковий запит: (<.>U=ю940.91<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 114
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Хрущ О. В. Музичне виховання в галузі педагогічної освіти (Аналіз вихідних понять). — К.: ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1997
|
2. |
Хрущ О. В. Психолого-педагогічні умови та засоби формування готовності до музично-педагогічної діяльності. — К.: ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998
|
3. |
Яловик В. Т. Психологічні передумови формування педагогічних здібностей у вчителів фізичної культури. — Луцьк: Вежа, 1998
|
4. |
Козій М. К. Психолого-педагогічні умови удосконалення педагогічної практики студентів : Метод. посіб. — К.: Вид-во Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова, 2001
|
5. |
Загородня Л. П. Проблема педагогічних здібностей в психолого-педагогічній літературі. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
6. | Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр. — Полтава, 2008. — 279 с. - (Пед. науки; Вип. 5).
|
7. |
Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія: теоретичні основи психологічного аналізу : Моногр. — О., 2005
|
8. |
Коць М. О. Психологія педагогічної взаємодії у вищому навчальному закладі : Моногр. — Луцьк: РВВ "Вежа" Волин. держ. ун-ту ім. Л.Українки, 2006
|
9. |
Чернобровкін В. М. Психологія прийняття педагогічних рішень : Моногр. — Луганськ: Альма-матер, 2006
|
10. |
Гура О. І. Психолого-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу: теоретико-методологічний аспект : Моногр. — Запоріжжя, 2006
|
11. |
Якса Н. В. Теоретичні засади професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах полікультурності Кримського регіону : Моногр. — Житомир, 2006
|
12. |
Якса Н. В. Професійна підготовка майбутніх учителів: теорія і методика міжкультурної взаємодії в умовах Кримського регіону : наук. вид. — Житомир, 2008
|
13. |
Видра О. Г. Психологічна культура особистості майбутнього вчителя трудового навчання : монографія. — Чернігів, 2008
|
14. |
Бех В. П. Функціональна модель особистості: пошуки політикокультурних детермінант поведінки : монографія. — К.: Вид-во НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2009
|
15. |
Лунькова В. Образ вчителя як чинник упорядкування картини світу підлітків. — 2005 // Соц. психологія.
|
16. |
Донченко О. Насильство, заборона і взірець як складові педагогічної свідомості. — 2005 // Соц. психологія.
|
17. |
Ігнатович О. До питання про основні категорії інноваційної культури педагога. — 2007 // Соц. психологія.
|
18. |
Зливков В. До проблеми дослідження структури ідентичності педагога. — 2007 // Соц. психологія.
|
19. |
Погребняк О. Н. Труднощі педагога навчання, що розвиває, на різних етапах засвоєння системи. — 2005 // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія.
|
20. |
Баранова С. В. Особливості формування професійної компетентності вчителя. — 2008 // Освіта на Луганщині.
|
| |