РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (106)Автореферати дисертацій (23)
Пошуковий запит: (<.>U=ч421.430<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 116
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Меліхова І. О. Формування конформності в педагогічній взаємодії // Наука і освіта. - 2008. - № 3.
2.

Воронюк І. В. Психолого-педагогічний вплив учителя на учнів як інтегральна складова успішності викладацької діяльності // Наука і освіта. - 2011. - № 8.
3.

Яковишина Т. В. Педагогічна взаємодія: ретроспективний аналіз та сучасний стан проблеми // Наука і освіта. - 2011. - № 4.
4.

Сорокіна В. М. Формування стилю взаємодії вчителя з учнем // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6.
5.

Августинська С. В. Важливість діалогічної спрямованості управління педагогічним процесом // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5.
6.

Шролик Г. П. Підготовка майбутніх учителів до педагогічної взаємодії з учнями як необхідна складова професійної компетентності педагогів // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5.
7.

Рижкова С. Педагогічна любов як категорія гуманної педагогіки // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6.
8.

Горлова А. Забезпечення духовної взаємодії суб'єктів педагогічного процесу як необхідної складової виховання підлітка // Нова пед. думка. - 2008. - № 4.
9.

Шпичак І. Проблема розв'язання та усунення педагогічних конфліктів // Нова пед. думка. - 2011. - № 4.
10.

Воронюк І. Психологічні особливості організації творчої взаємодії педагогів з учнями // Нова пед. думка. - 2012. - № 2.
11.

Кияшко Л. О. Вплив стереотипів на характер педагогічної взаємодії // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 4.
12.

Кузь В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2.
13.

Курганська Л. Асертивна поведінка вчителя як засіб забезпечення конструктивної взаємодії з учнями // Нова пед. думка. - 2009. - № 3.
14.

Поніманська Т. І. Виховання як гуманістична взаємодія у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
15.

Максимова Н. Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині // Рідна шк.. - 2012. - № 4/5.
16.

Лазаренко Л. Про комунікативну компетентність старшокласників, орієнтованих на вибір педагогічної професії // Рідна шк.. - 2006. - № 6.
17.

Мальнєва О. В. Технологія педагогічного спілкування вчителя з учнями // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40.
18.

Зданевич Л. В. Оптимізм учителя та учня у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
19.

Марусинець М. М. Організація навчальної взаємодії у контексті ідей В. О. Сухомлинського // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
20.

Мамчур Л. Роль діалогічної комунікації в особистісно орієнтованому навчанні // Рідна шк.. - 2006. - № 12.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського