РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414346<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Воронюк І. В. 
Психолого-педагогічний вплив учителя на учнів як інтегральна складова успішності викладацької діяльності / І. В. Воронюк // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 27-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто категорію "вплив" як ключовий термін терміносистеми концепції психолого-педагогічного впливу, як міждисциплінарну системну проблему підвищення ефективності психолого-педагогічного впливу та впровадження в педагогічну практику структурно й алгоритмічно нових методів впливу, утворених шляхом цілеспрямованої трансформації з рівня психологічних механізмів до рівня педагогічних методик реалізації педагогічної взаємодії учителів з учнями. Відзначено, що мистецтво педагогічного впливу досягається внаслідок нагромадження свідомо засвоєних прийомів інтенсивного їх комбінування та дозволяє вивчити проблему успішності викладання в контексті цієї концепції, що забезпечить істотне підвищення якості взаємодії учителя та учнів.

Рассмотрена категория "влияние" как ключевой термин терминосистемы концепции психолого-педагогического воздействия, как междисциплинарная системная проблема повышения эффективности психолого-педагогического воздействия и внедрения в педагогическую практику структурно и алгоритмически новых методов воздействия, образованных путем целенаправленной трансформации с уровня психологических механизмов до уровня педагогических методик педагогического взаимодействия учителей с учениками. Отмечено, что искусство педагогического воздействия достигается благодаря накоплению сознательно усвоенных приемов интенсивного их комбинирования, позволяющих изучить проблему успешности преподавания в контексте этой концепции и обеспечивающих существенное повышение качества взаимодействия учителя и учеников.

The problem of increasing efficiency of psychological and pedagogical influence, and on this basis - of successful teaching activity, is considered to be an interscientific system problem of introducing into student's teaching practice in the form of innovations structurally and algorithmically new methods of influence created by means of purposeful transformation from the level of psychological mechanisms and laws to the level of certain pedagogical methods of realizing interaction between teachers with pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського