Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.221$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Вєтохов О. М. Актуальні питання комунікативного навчання іноземних мов // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 1.
|
2. |
Андріяшина Н. В. Властивості уваги як фактори засвоєння української мови учнями четвертих-п'ятих класів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 1999
|
3. |
Винниченко Н. А. Влияние проблемно-коммуникативного курса обучения английскому языку на психологические характеристики обучаемых : Дис...канд. психол. наук: 19.00.07. — Х., 1995
|
4. |
Винниченко Н. А. Влияние проблемно-коммуникативного курса обучения английскому языку на психологические характеристики обучаемых : Дис...канд. психол. наук: 19.00.07. — Х., 1995
|
5. |
Михальчук Н. О. Діалогічна взаємодія школярів з іншомовним текстом в детермінації становлення їх суб'єктності // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41.
|
6. |
Верезуб О. М. Довільне та мимовільне запам'ятовування англомовного тексту учнями середнього шкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — Х., 1999
|
7. |
Костенко А. А. Когнітивні та психічні особливості розвитку молодших школярів у процесі оволодіння іноземною мовою // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11.
|
8. |
Бабич Н. Д. Лінгво-психологічні основи навчання і вивчення мови. — Чернівці: Рута, 2000
|
9. |
Малыхина Е. В. Мотивационный принцип в методике преподавания русского языка и его отражение в структуре учебника // Наша шк.. - 2008. - № 3.
|
10. |
Гроза Т. А. Особенности обучения русской грамоте детей-сирот в условиях УВК "Детский дом" // Наша шк.. - 2008. - № 2.
|
11. |
Фомина Н. А. Особенности соотношения сигнальных систем и темперамента как физиологические предпосылки для формирования индивидуального стиля овладения неродным языком // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 22.
|
12. |
Бастун М. В. Особистісний підхід у допрофесійній підготовці учнів гімназій з вивченням східних мов : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2005
|
13. |
Гокунь О. О. Психологічні особливості навчання школярів писемного мовлення із застосуванням комп'ютера : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2001
|
14. |
Тригуб Г. В. Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою ліворукими дітьми молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2012
|
15. |
Зеленська З. П. Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — Київ, 2021
|
16. |
Тимошенко В. М. Психологічні особливості формування мотивації досягнення майбутніх учителів (на матеріалі вивчення іноземної мови) : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2001
|
17. |
Тарасюк І. В. Психологічні особливості функціональних проявів мовленнєвої адаптації дітей мігрантів // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21.
|
18. |
Малихина О. Є. Психологічні умови розвитку здібностей молодших школярів до словесної творчості // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
|
19. |
Чиханцова О. А. Психологічна готовність старшокласників до оволодіння іноземними мовами у вищому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — Одеса, 2014
|
20. |
Бігунова С. А. Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови : автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2008
|
| |