Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91-997$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Оленина Е. Ю. Реклама как художественно-эстетическая ценность. — Х., 1999
|
2. |
Шевяков О. В. Психологічні чинники семантичного дизайну у рекламній діяльності. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
3. |
Бутенко Н. Ю. Соціальна психологія в рекламі : Навч. посіб. — К., 2006
|
4. |
Альберт К. В. Психология в рекламе. — 2-е изд., доп., перераб. — Х.: Гуманит. Центр, 2007
|
5. |
Владимирська Г. О. Реклама : навч. посіб. — К.: Кондор, 2009
|
6. |
Єфімова Н. О. Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. — О., 2004
|
7. |
Жовтянська В. В. Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05. — К., 2005
|
8. |
Оленіна О. Ю. Реклама як явище художньої культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01. — Х., 1998
|
9. |
Козлова О. С. Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05. — К., 2009
|
10. |
Гупаловська В. А. Психологія реклами : навч. посіб. — Л., 2010
|
11. |
Возняк Я. О. Маніпуляція як специфічна комунікація: особливості та наслідки психовпливу. — 2010 // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол.
|
12. |
Андрущенко О. А. Напрями психологічних досліджень реклами // Наука і освіта. - 2009. - № 3.
|
13. |
Калайтан Н. Л. Психологические основы рекламы и Publik Relations : учеб. пособие. — Харьков: ХАИ, 2014
|
14. |
Кульчицька А. В. Психологo-економічні особливості використання Product Placement у засобах масової комунікації // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 22.
|
15. |
Щерба О. І. Роль реклами у підприємницькій діяльності // Наук. зап.. - 2011. - № 2.
|
16. |
Котова-Олійник С. В. Реклама як агент гендерної соціалізації особистості: до питання толерантності // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 50.
|
17. |
Фесун Г. С. Психологія маркетингу та реклами : навч. посіб. — Чернівці: Рута, 2015. — 111, [1]
|
18. |
Пугач А. В. Соціальні виклики рекламної діяльності в суспільстві споживання : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03. — Київ, 2015
|
19. |
Хасан Алі Аль-Абабнех Психологія реклами, як інструмент формування її ефективності // Економіка і регіон. - 2016. - № 2.
|
20. |
Нєізвєстна О. В. Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу : монографія. — [Донецьк], 2016
|