РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (34)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-716<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Дядечко Л. А. Рекламний слоган: прагматичний і соціофункціональний аспекти. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Філол. науки.
2.

Гузенко С. В. Синтаксис рекламного дискурсу : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01. — К., 2010
3.

Коваленко Є. С. Семантико-синтаксична організація українських рекламних текстів косметики та побутової хімії. — 2011 // Лінгв. студії.
4.

Станкевич Ю. В. Мовні сугестогени в текстах політичної реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2011
5.

Булик Ю. В. Паравербальні засоби рекламного дискурсу. — 2011 // Вісн. Донец. нац. ун-ту. Сер. Б. Гуманіт. науки.
6.

Ковалевська А. В. Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних рекламних слоганів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2011
7.

Волкова О. А. Український рекламний текст і рекламний бренд: апперцепція мовного знака : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — Х., 2012
8.

Олексюк О. М. Лексико-семантичні домінанти сугестивного дискурсу реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2012
9.

Клименко О. О. Зіставний аналіз риторичних засобів вираження осуду в українській та американській соціальній рекламі. — 2012 // Лінгвістика.
10.

Цуканова Г. О. Метафора в креолізованих текстах друкованої соціальної реклами // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2013. - Вип. 2.
11.

Марченко О. О. Метод автоматичної прив'язки статей Вікіпедії в якості нових вузлів україномовної онтологічної бази знань UkrWordNet // Вісн. Київ. нац. ун-ту. Сер. Фіз.-мат. науки. - 2013. - Вип. 1.
12.

Декшна Т. А. Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15. — К., 2013
13.

Іванова І. Б. Лінгвостилістичний аспект дослідження сучасної української реклами // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознав.. - 2014. - № 22.
14.

Лещенко О. В. Структурно-семантичні та комунікативно-прагматичні особливості німецьких і українських рекламних слоганів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17. — Донецьк, 2014
15.

Насакіна С. В. Структура та функціональне навантаження власних назв у рекламних текстах фармацевтичних препаратів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15. — Одеса, 2014
16.

Гузенко С. В. Прагмалінгвістика рекламного дискурсу : монографія. — Миколаїв: Іліон, 2014
17.

Маковецька-Гудзь Ю. А. Особливості мовного впливу у передвиборчих політичних текстах // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 6.
18.

Сковронська І. Ю. Правничий медіа-дискурс у двомовному медіа-просторі // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 824.
19.

Олексюк О. М. Рекламні повідомлення в аспекті сугестивного дискурсу // Слов'ян. зб. : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 19.
20.

Чуланова Г. В. Системотвірні характеристики рекламного Інтернет-дискурсу в аспекті перекладу // Філол. трактати. - 2015. - 7, № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського