Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-716<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Дядечко Л. А. Рекламний слоган: прагматичний і соціофункціональний аспекти. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Філол. науки.
|
2. |
Гузенко С. В. Синтаксис рекламного дискурсу : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01. — К., 2010
|
3. |
Коваленко Є. С. Семантико-синтаксична організація українських рекламних текстів косметики та побутової хімії. — 2011 // Лінгв. студії.
|
4. |
Станкевич Ю. В. Мовні сугестогени в текстах політичної реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2011
|
5. |
Булик Ю. В. Паравербальні засоби рекламного дискурсу. — 2011 // Вісн. Донец. нац. ун-ту. Сер. Б. Гуманіт. науки.
|
6. |
Ковалевська А. В. Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних рекламних слоганів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2011
|
7. |
Волкова О. А. Український рекламний текст і рекламний бренд: апперцепція мовного знака : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — Х., 2012
|
8. |
Олексюк О. М. Лексико-семантичні домінанти сугестивного дискурсу реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2012
|
9. |
Клименко О. О. Зіставний аналіз риторичних засобів вираження осуду в українській та американській соціальній рекламі. — 2012 // Лінгвістика.
|
10. |
Цуканова Г. О. Метафора в креолізованих текстах друкованої соціальної реклами // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2013. - Вип. 2.
|
11. |
Марченко О. О. Метод автоматичної прив'язки статей Вікіпедії в якості нових вузлів україномовної онтологічної бази знань UkrWordNet // Вісн. Київ. нац. ун-ту. Сер. Фіз.-мат. науки. - 2013. - Вип. 1.
|
12. |
Декшна Т. А. Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15. — К., 2013
|
13. |
Іванова І. Б. Лінгвостилістичний аспект дослідження сучасної української реклами // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознав.. - 2014. - № 22.
|
14. |
Лещенко О. В. Структурно-семантичні та комунікативно-прагматичні особливості німецьких і українських рекламних слоганів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17. — Донецьк, 2014
|
15. |
Насакіна С. В. Структура та функціональне навантаження власних назв у рекламних текстах фармацевтичних препаратів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15. — Одеса, 2014
|
16. |
Гузенко С. В. Прагмалінгвістика рекламного дискурсу : монографія. — Миколаїв: Іліон, 2014
|
17. |
Маковецька-Гудзь Ю. А. Особливості мовного впливу у передвиборчих політичних текстах // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 6.
|
18. |
Сковронська І. Ю. Правничий медіа-дискурс у двомовному медіа-просторі // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 824.
|
19. |
Олексюк О. М. Рекламні повідомлення в аспекті сугестивного дискурсу // Слов'ян. зб. : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 19.
|
20. |
Чуланова Г. В. Системотвірні характеристики рекламного Інтернет-дискурсу в аспекті перекладу // Філол. трактати. - 2015. - 7, № 2.
|
| |