РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (24)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч632.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Гречко А. В. Проектирование АИС "Телевидение". — 2000 // Управляющие системы и машины.
2.

Гаврилюк П. І. Природа сучасного телебачення. — Х., 2001 // Культура України. Мистецтвознав..
3.

Романюк О. І. Телебачення як засіб формування політичного іміджу. — Х., 2001 // Культура України. Мистецтвознав..
4.

Лагода О. М. Імідж як стилістична характеристика особистості. — 2007 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
5.

Архіпова Т. В. Розвиток ринку телевізійної реклами в Україні : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — К., 2004
6.

Андрющенко М. Ю. Творення іміджу телебачення України : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08. — К., 2005
7.

Симоніна Н. В. Формування образу політичного лідера засобами телебачення (вітчизняний і світовий досвід) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08. — К., 2004
8.

Макущенко М. О. Формат інфотейнмент: американський досвід і українські реалії // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 1.
9.

Шевченко О. В. Естетико-інформаційні системи медіакомунікацій : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.04. — Запоріжжя, 2013
10.

Ятчук О. М. Соціально-комунікаційні моделі та технології інтерактивного телебачення : автореф. дис. ... канд.наук. із соц. комунікацій : 27.00.01. — Київ, 2014
11.

Трегуб А. М. Експертна функція новітніх медіа: критерії ефективності // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 1/2.
12.

Скорик А. Я. Мистецтво телекомунікації як феномен сучасної медіакультури: український дискурс : монографія. — Львів: Тетюк Т.В., 2015
13.

Головецький В. М. Штампи в тележурналістиці // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31.
14.

Мадрига Т. Б. Особливості впливу української телевізійної політичної реклами на цільову аудиторію (на прикладі рекламних сюжетів 2014 року) // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Думка. - 2014. - № 3.
15.

Гурчіані Х. Д. Особливості висвітлення соціальної проблематики сучасним українським ТБ у контексті глобальних світових тенденцій : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.04. — Дніпропетровськ, 2016
16.

Трегуб А. М. Зображальні засоби сервісно-експертного відеоконтенту // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 2.
17.

Трегуб А. М. Зображальні засоби сервісно-експертного відеоконтенту // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 2.
18.

Шилова В. В. Особливості вивчення принципів функціонування комунікаційних технологій на телебаченні // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 4.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського