Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 156
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Войтович Н. Політична реклама в ЗМІ та політична культура. — 2003 // Зб. пр. Н.-д. центру періодики.
|
2. |
Зирка В. В. Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект : Моногр. — Д.: ИМА-пресс, 2004
|
3. |
Зірка В. В. Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі : Автореф. дис... д-ра філол. наук : 10.02.02. — К., 2005
|
4. |
Войтович Н. Політична реклама в пресі та розвиток політичної культури в Україні. — 2005 // Зб. пр. Н.-д. центру періодики.
|
5. | . — О., 2005. — 255 с.
|
6. |
Водопьянова Е. Ю. Информационно-коммуникативный аспект рекламы. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
7. |
Сапенько Р. Искусство рекламы в современной культуре. — К., 2005
|
8. |
Павлюк Л. Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у мас-медіа // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Журналістика. - 2006. - Вип. 29.
|
9. |
Носенко А. А. Проблемы функционирования наружной рекламы в современном городе. — 2006 // Містобудування та терит. планув.
|
10. |
Стрелковська А. Л. Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
|
11. |
Раковська-Башмакова О. С. Психологічний вплив рекламної діяльності на суспільство // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2007. - 10, № 2.
|
12. |
Бєлікова Ю. В. Формування гендерних ідентичностей рекламою : Автореф. дис... канд. соціол. наук. — Х., 2007
|
13. |
Альберт К. В. Психология в рекламе. — 2-е изд., доп., перераб. — Х.: Гуманит. Центр, 2007
|
14. |
Череповська Н. Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами. — 2007 // Соц. психологія.
|
15. |
Якобишин О. Рекламна агресія. — К.: Навч.-полігр. лаб. Ін-ту журналістики, 2008
|
16. |
Михайлович-Гетто О. П. Конотація термінологічності як дієвий засіб увиразнення тексту масової реклами. — 2008 // Поліграфія і вид. справа.
|
17. | . — О., 2008. — 294 с.
|
18. |
Сингаївська А. В. Категорія етикетизації в рекламному дискурсі // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 42.
|
19. |
Соловйов С. Г. Реклама в галузі науки і техніки (за матеріалами періодичної преси) : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06. — К., 2008
|
20. |
Огар Е. І. Креатив в рекламі: професійна діяльність і навчальна спеціалізація // Наук. зап.. - 2008. - № 1.
|
| |