РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (92)Автореферати дисертацій (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 156
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Войтович Н.  Політична реклама в ЗМІ та політична культура. — 2003 // Зб. пр. Н.-д. центру періодики.
2.

Зирка В. В. Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект : Моногр. — Д.: ИМА-пресс, 2004
3.

Зірка В. В. Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі : Автореф. дис... д-ра філол. наук : 10.02.02. — К., 2005
4.

Войтович Н.  Політична реклама в пресі та розвиток політичної культури в Україні. — 2005 // Зб. пр. Н.-д. центру періодики.
5.
. — О., 2005. — 255 с.
6.

Водопьянова Е. Ю. Информационно-коммуникативный аспект рекламы. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
7.

Сапенько Р.  Искусство рекламы в современной культуре. — К., 2005
8.

Павлюк Л. Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у мас-медіа // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Журналістика. - 2006. - Вип. 29.
9.

Носенко А. А. Проблемы функционирования наружной рекламы в современном городе. — 2006 // Містобудування та терит. планув.
10.

Стрелковська А. Л. Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
11.

Раковська-Башмакова О. С. Психологічний вплив рекламної діяльності на суспільство // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2007. - 10, № 2.
12.

Бєлікова Ю. В. Формування гендерних ідентичностей рекламою : Автореф. дис... канд. соціол. наук. — Х., 2007
13.

Альберт К. В. Психология в рекламе. — 2-е изд., доп., перераб. — Х.: Гуманит. Центр, 2007
14.

Череповська Н.  Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами. — 2007 // Соц. психологія.
15.

Якобишин О.  Рекламна агресія. — К.: Навч.-полігр. лаб. Ін-ту журналістики, 2008
16.

Михайлович-Гетто О. П. Конотація термінологічності як дієвий засіб увиразнення тексту масової реклами. — 2008 // Поліграфія і вид. справа.
17.
. — О., 2008. — 294 с.
18.

Сингаївська А. В. Категорія етикетизації в рекламному дискурсі // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 42.
19.

Соловйов С. Г. Реклама в галузі науки і техніки (за матеріалами періодичної преси) : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06. — К., 2008
20.

Огар Е. І. Креатив в рекламі: професійна діяльність і навчальна спеціалізація // Наук. зап.. - 2008. - № 1.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського