Пошуковий запит: (<.>U=Ч443$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шугалій Н. Є. Науково-педагогічна спадщина Ніколая Фредеріка Северіна Грунтвіга в контексті розвитку освіти Данії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01. — Черкаси, 2015
|
2. |
Гордієнко М. Г. Теоретичні засади андрагогічної процесуальної моделі навчання М. Ноулза // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5.
|
3. |
Тимчук Л. І. Розробка організаційних форм і методів навчання дорослих у вітчизняній педагогіці 20-30-х років ХХ ст. // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6.
|
4. |
Шарненкова Т. О. Христина Алчевська та її внесок у розвиток освіти дорослих // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6.
|
5. |
Давиденко О. В. Розвиток підпільної освіти дорослих у Польщі (1940-1944 рр.) // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6.
|
6. |
Литовченко І. М. Фактори мотивації дорослої людини до навчання у педагогічній спадщині М. Ноулза // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філологія. Педагогіка. - 2013. - Вип. 2.
|
7. |
Пазюра Н. В. Особливості розвитку освіти дорослих у Китаї // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 2.
|
8. |
Гіптерс З. В. Проблеми освіти дорослих у педагогічній спадщині Степана Сірополка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5.
|
9. |
Вовк Л. П. Освіта дорослих як діяльність українського соціуму (XIX - початок XX ст.) // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 3.
|
10. |
Стражнікова І. В. Психолого-педагогічні проблеми освіти дорослих західного регіону України у доробку науковців кінця ХХ – початку ХХІ століття // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 60.
|
11. |
Шугалій Н. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга - засновника сучасної освіти дорослих // Вища освіта України. - 2012. - № 4.
|
12. |
Тихолоз В. В. Проблема самоосвіти у XX столітті: історичний аспект // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2015. - № 10.
|
13. |
Фольварочний І. В. Просвітницька діяльність європейських громадських організацій у сфері освіти дорослих (друга половина XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01. — Київ, 2016
|
14. |
Пастушок О. І. Розвиток системи освіти дорослих у Польщі (друга половина XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01. — Київ, 2018
|
15. |
Чаграк Н. І. Теорія і практика освіти людей похилого віку у США (1962 – 2015 рр.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01. — Київ, 2019
|
16. |
Махиня Н. В. Тенденції розвитку освіти дорослих у країнах Європейського Союзу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01. — Черкаси, 2019
|
17. |
Тимчук Л. І. Становлення та розвиток андрагогіки як теорії і практики освіти дорослих в Україні (кінець XIX - XX століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01. — Тернопіль, 2016
|
18. |
Бойко О. М. Історіографічні дослідження процесу ліквідації неписьменності (20–30 роки ХХ ст.) // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
|
19. |
Терьохіна Н. Неформальна освіта дорослих у США у колоніальний період // Порівнял.-пед. студії. - 2014. - № 1.
|
20. |
Самко А. М. Дидактичні аспекти освіти дорослих у працях С. У. Гончаренка // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1 (8).
|
| |