Тимчук Л. І. Становлення та розвиток андрагогіки як теорії і практики освіти дорослих в Україні (кінець XIX - XX століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Л. І. Тимчук; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2016. - 38 c. - укp.Висвітлено результати цілісного аналізу становлення та розвитку андрагогіки як теорії і практики освіти дорослих в Україні наприкінці XIX - упродовж XX ст. Здійснено історіографічний аналіз досліджуваної проблеми. Розкрито концептуальні теоретико-методологічні засади андрагогіки як теорії і практики освіти дорослих, обгрунтовано періодизацію її розвитку. З’ясовано, що у вітчизняній науці впродовж столітнього періоду здійснювалась усебічна розробка проблем навчання дорослої людини. Синонімічними до терміна "андрагогіка" використовувалися поняття "позашкільна освіта", "теорія позашкільної освіти", "енциклопедія позашкільної освіти","культурно-освітня робота", "політико-освітня робота", "ліквідація неписьменності", "теорія і практика навчання працюючої молоді", "педагогіка дорослих". На основі авторської періодизації простежено системотвірні процеси в освіті дорослих на рівні структури й організаційних форм, висвітлено генезу дидактики дорослих, доведено еволюційні процеси в розвитку наукових підходів до конструювання змісту, організаційних форм і методів освіти дорослих. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4УКР)5/6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА421098 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|