Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.241$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 89
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Поташнюк І. М. Фізична підготовленість учнів спецшколи для дітей із затримкою психічного розвитку. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. |
Чудна Р. Метод анатомо-функціонального аналізу в фізичному вихованні і спорті дітей з вадами розвитку. — 2005 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
|
3. |
Шептицький Д. В. Педагогічні можливості спортивних і рухливих ігор у реабілітації дітей з вадами розвитку. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
4. |
Шептицький Д. В. Пропедевтична підготовка розумово відсталих дітей до оволодіння спортивними іграми як засобу їх фізичної реабілітації. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
5. |
Jasinski T. Participation of special schools students in Kujawsko-Pomorskie Voivodeship in the competition of the Polish Social-Sports Society "Sprawni - Razem". — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
6. |
Таран Л. А. Из опыта по развитию координации движений у детей-олигофренов на уроках физкультуры в 5 - 8 классах вспомогательной школы-интерната. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
7. |
Таран Л. А. К вопросу об умении учащихся вспомогательной школы ориентироваться в пространстве на уроках физкультуры. (Сообщ. I). — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
8. |
Вавіна Л. С. Компенсаторно-розвивальні функції змісту освіти з рідної мови учнів зі складним дефектом. — К.: ВО Укрфітосоціоцентр: БФ"Візаві", 2001
|
9. |
Грицюк В. І. Вплив ігрової діяльності на розвиток емоційно-вольової сфери розумово відсталих молодших школярів. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
10. |
Грицюк В. І. Корекційні можливості рухливих ігор на уроці фізичної культури в допоміжній школі. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
11. |
Шевченко О. В. Особливості фізичного розвитку учнів молодших класів допоміжної школи. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
12. |
Коган О. В. Профілактика адитивної поведінки та правопорушень у дітей та підлітків з вадами інтелекту засобами фізичної культури. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
13. |
Грицюк В. Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
14. |
Шептицький В. Ф. Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
15. |
Шептицький В. Ф. Розвиток основних рухових якостей у розумово відсталих школярів молодшого віку. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
16. |
Шептицький В. Ф. Роль та місце спортивних та рухливих ігор у навчально-виховній роботі з учнями допоміжних шкіл. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
17. |
Хмельницька І. Комп'ютерні системи контролю моторики молодших школярів зі слуховою депривацією у програмуванні занять фізичною культурою. — 2006 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
|
18. |
Фесик Д. О. Корекція взаємодії дітей з інтелектуальною недостатністю засобами адаптивної фізичної культури. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
19. |
Камаєв О. Особливості впливу різних рівнів та режиму рухової діяльності на фізичні та функціональні можливості дітей з відхиленнями розумового розвитку. — 2006 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
|
20. |
Чудна Р. Оцінювання стану адаптованості у дітей з вадами розвитку у процесі фізкультурно-оздоровчих занять. — 2006 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
|
| |