Пошуковий запит: (<.>U=Ч430.221.05$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 141
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання : наук.-метод. посіб. — Вид. доповн. та переробл. — К.: Атопол, 2011 - (Інклюзив. освіта).
|
2. |
Шнайдер В. І. Інклюзивна освіта: теоретико-методологічні, організаційні засади впровадження : навч.-метод. посіб. — Хмельницький: ОІППО, 2010
|
3. |
Будяк Л. В. Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній сільській школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 . — К., 2010
|
4. |
Колупаєва А. А. Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03. — К., 2007
|
5. |
Колупаєва А. А. Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади : монографія. — К., 2007
|
6. |
Василенко О. М. Соціально-педагогічні умови адаптації молодших школярів з особливими потребами до навчання в загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 . — Луганськ, 2010
|
7. |
Першко Г. О. Підготовка соціальних педагогів до інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку у середовище загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05. — К., 2011
|
8. | Спеціальна педагогіка на межі: виклики і дилеми. — 2-ге вид., стер. — Черкаси: Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, 2012
|
9. |
Долинний Ю. О. Підготовка дітей із обмеженими психофізичними можливостями до навчання в загальноосвітній школі інтегрованого типу : монографія. — Краматорськ: ДДМА, 2012
|
10. | Мультидисціплинарний підхід як методологічна основа інклюзивного навчання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 20 - 21 листоп. 2012 р., Дніпропетровськ. — Д.: Свідлер А. Л., 2012
|
11. | Інклюзивна освіта: теорія та практика : навч.-метод. посіб. — Кам'янець-Подільський, 2012
|
12. |
Рассказова О. І. Діагностика соціальності учнів інклюзивної школи. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
13. |
Рассказова О. І. Діагностика соціальності учнів як напрям соціально-педагогічної діяльності в умовах інклюзивної освіти // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40.
|
14. |
Остроушко Ю. В. Вплив євроінтеграційних процесів на підготовку майбутнього вчителя технології до професійної діяльності у сфері інклюзивної освіти // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 4.
|
15. | Креатотерапія в психолого-педагогічному супроводі гармонійного розвитку молодших школярів : наук.-метод. посіб. — Умань: Сочінський, 2013
|
16. |
Кравець Н. Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання // Рідна шк.. - 2009. - № 11.
|
17. |
Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен // Рідна шк.. - 2011. - № 3.
|
18. |
Чайковський М. Інклюзивна компетентність як складова професійної компетентності суб’єктів навчально-виховного процесу // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2.
|
19. |
Ярмощук І. В. Інклюзивне навчання в системі освіти // Шлях освіти. - 2009. - № 2.
|
20. |
Усенко О. Упровадження інклюзивної освіти на базі середньої загальноосвітньої школи // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 5.
|
| |