РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407531<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кравець Н. 
Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання / Н. Кравець, В. Шорохова // Рідна шк.. - 2009. - № 11. - С. 52-56. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано важливість розгляду проблеми втоми школярів і відновлення їх фізичної та розумової працездатності на сьогоднішньому етапі шкільного навчання, особливо коли йдеться про його інклюзивну форму, за якої в одному класі масової школи навчаються два-три учні, які мають певні відхилення у фізичному або розумовому розвитку. Розглянуто сучасні наукові уявлення про втому, динаміку працездатності в процесі втоми. Акцентовано увагу на проблемі інтелектуальної працездатності розумово відсталих дітей. Висвітлено результати дослідження інтелектуальної праці учнів, її оптимального рівня й меж, в якому використано методику короткотривалих дозованих завдань. Виявлено кілька типів зміни початкової стадії працездатності у розумово-відсталих школярів. Зроблено висновки та надано рекомендації щодо підвищення та стабілізації працездатності розумово відсталих учнів на уроках.

Обоснована важность рассмотрения проблемы усталости школьников и восстановление их физической и умственной работоспособности на сегодняшнем этапе школьного обучения, особенно когда речь идет о его инклюзивной форме, при которой в одном классе массовой школы учатся два-три ученика, которые имеют определенные отклонения в физическом или умственном развитии. Рассмотрены современные научные представления об усталости, динамику работоспособности в процессе усталости. Сосредоточено внимание на проблеме интеллектуальной работоспособности умственно отсталых детей. Освещены результаты исследования интеллектуального труда учеников, его оптимального уровня и границ, в котором использована методика краткосрочных дозированных задач. Обнаружено несколько типов изменения начальной стадии трудоспособности умственно-отсталых школьников. Сделаны выводы и даны рекомендации по повышению и стабилизации работоспособности умственно отсталых учащихся на уроках.

Justifies the importance of addressing the problem of fatigue schoolchildren and their physical and mental capacity at this stage of schooling, especially when it comes to its inclusive form, in which one class of ordinary school learning two or threestudents who have certain variations in the physical or mental development. Consider modern scientific understanding of fatigue, the dynamics of efficiency in the process of fatigue. Focusing on the issue of intellectual performance of mentally retarded children. Are illuminated, the study of intellectual work of students, its optimum level and borders, which used the method of short-term metered-dose challenges. Found several types of changes in the initial stage of work capacity of mentally retarded students. Conclusions and recommendations for improving and stabilizing performance of mentally retarded students in the classroom.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ю948.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського