РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.260.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Скрипченко О. В. Психолого-педагогічний аналіз уроку : Навч. посіб. для викл. психології і педагогіки та студ. пед. вузів і пед. уч-щ. — К., 1999
2.

Островерхова Н. М. Методологія аналізу якості уроку як педагогічної системи : монографія. — Х.: ТИТУЛ, 2008
3.

Лодатко Є. О. Моделювання педагогічних систем і процесів : монографія. — Слов'янськ, 2010
4.

Соколова Н. О. Питання структури уроку в педагогічних журналах 60-х років ХХ ст.. — 2010 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
5.

Островерхова Н. М. Теоретико-методологічні засади аналізу якості уроку як педагогічної системи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.09. — К., 2010
6.

Бугрій О. Формування уміння навчатися // Рідна шк.. - 2009. - № 4.
7.

Островерхова Н. Дидактичні засади аналізу уроку як педагогічної системи // Шлях освіти. - 2007. - № 2.
8.

Виговська О. Триєдина мета уроку в контексті цілепокладання: теорія і практика // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 4.
9.

Коростельов В. Аналіз уроку як один із методів контролю за якістю роботи вчителя // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6.
10.

Островерхова Н. Морфологія аналізу якості уроку // Освіта і упр.. - 2006. - 9, № 1.
11.

Єрко Г. Г Інтегроване навчання - основа сучасної освіти у процесі вивчення суспільних дисциплін // Пед. пошук. - 2007. - № 3.
12.

Митник О. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці // Рідна шк.. - 2013. - № 6.
13.

Хорова Л. І. Сучасний урок - урок у системі особистісно зорієнтованого навчання // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 20.
14.

Козюк А. М. Технологія рівневої диференціації у навчанні молодших школярів // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44.
15.

Мариновська О. Інтегроване навчання // Рідна шк.. - 2014. - № 4/5.
16.

Бондаренко Т. С. Система візуального моніторингу якості проведення занять // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2015. - № 47.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського