РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (20)
Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ч421.260.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
16
Представлено документи
з 1 до 16
1.
Скрипченко О. В.
Психолого-педагогічний аналіз уроку
: Навч. посіб. для викл. психології і педагогіки та студ. пед. вузів і пед. уч-щ. — К., 1999
2.
Островерхова Н. М.
Методологія аналізу якості уроку як педагогічної системи
: монографія. — Х.: ТИТУЛ, 2008
3.
Лодатко Є. О.
Моделювання педагогічних систем і процесів
: монографія. — Слов'янськ, 2010
4.
Соколова Н. О.
Питання структури уроку в педагогічних журналах 60-х років ХХ ст.
. — 2010 //
Педагогіка і психологія: зб. наук. пр
.
5.
Островерхова Н. М.
Теоретико-методологічні засади аналізу якості уроку як педагогічної системи
: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.09. — К., 2010
6.
Бугрій О.
Формування уміння навчатися
//
Рідна шк.
. - 2009. - № 4.
7.
Островерхова Н.
Дидактичні засади аналізу уроку як педагогічної системи
//
Шлях освіти
. - 2007. - № 2.
8.
Виговська О.
Триєдина мета уроку в контексті цілепокладання: теорія і практика
//
Дир. шк., ліцею, гімназії
. - 2007. - № 4.
9.
Коростельов В.
Аналіз уроку як один із методів контролю за якістю роботи вчителя
//
Дир. шк., ліцею, гімназії
. - 2008. - № 6.
10.
Островерхова Н.
Морфологія аналізу якості уроку
//
Освіта і упр.
. - 2006. - 9, № 1.
11.
Єрко Г. Г
Інтегроване навчання - основа сучасної освіти у процесі вивчення суспільних дисциплін
//
Пед. пошук
. - 2007. - № 3.
12.
Митник О.
Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці
//
Рідна шк.
. - 2013. - № 6.
13.
Хорова Л. І.
Сучасний урок - урок у системі особистісно зорієнтованого навчання
//
Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка
. - 2005. - Вип. 20.
14.
Козюк А. М.
Технологія рівневої диференціації у навчанні молодших школярів
//
Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка
. - 2009. - Вип. 44.
15.
Мариновська О.
Інтегроване навчання
//
Рідна шк.
. - 2014. - № 4/5.
16.
Бондаренко Т. С.
Система візуального моніторингу якості проведення занять
//
Проблеми інж.-пед. освіти
. - 2015. - № 47.
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського