РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000568600<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мариновська О. 
Інтегроване навчання / О. Мариновська // Рідна шк.. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Для підвищення якості та конкурентоспроможності освіти розглянуто теоретико-методологічні засади інтегрованого навчання в контексті технологічного підходу. Узагальнено практичний досвід побудови навчального процесу на інтегрованій основі. Охарактеризовано основні технологічні підходи: системно-синергетичний, особистісно-діяльнісний, інтеграційний, аксіологічний. Деталізовано концепти технології інтегрованого навчання: методологічний, теоретичний, технологічний та практичний. Висвітлено технологічні етапи проведення інтегрованого уроку, надано його концептуальну схему та модифікаційні варіанти реалізації інтегрованого підходу в навчальному процесі. Наголошено, що технологія інтегрованого навчання, структурними компонентами якої є «цілереалізація», «смислові блоки», «домінанти уроку», забезпечує ціннісно-смислову основу інтеграції змісту уроку, а це сприяє залученню учня до творення власного образу світу і підвищенню рівня сформованості його ключових та предметних компетентностей.

Для повышения качества и конкурентоспособности образования рассмотрены теоретико-методологические основы интегрированного обучения в контексте технологического подхода. Обобщен практический опыт построения учебного процесса на интегрированной основе. Охарактеризованы основные технологические подходы: системно-синергетический, личностно-деятельностный, интеграционный, аксиологический. Детализировано концепты технологии интегрированного обучения: методологический, теоретический, технологический и практический. Освещены технологические этапы проведения интегрированного урока, представлены его концептуальная схема и модификационные варианты реализации интегрированного подхода в учебном процессе. Отмечено, что технология интегрированного обучения, структурными компонентами которой являются «целереализация», «смысловые блоки», «доминанты урока», обеспечивает ценностно-смысловую основу интеграции содержания урока, а это способствует привлечению ученика к созданию собственного образа мира и повышению уровня сформированности его ключевых и предметных компетенций.

The article deals with the theoretical and methodological principles of the technology of integrated learning: methodological, theoretical, technological and practical concepts; targets technology, conceptual ideas, technological logic and technological products.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського