Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.252.46<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Білогур В. Є. Впровадження ділової гри "найслабкіша ланка" у навчальну практику ДДІФКІС. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Теоретичні та методичні основи побудови ігрової маніпулятивної педагогічної технології ІТООД МАРО : Моногр. — Х.: Майдан, 2006
|
3. |
Сергієнко Л. В. Дидактична гра як форма навчання в системі професійної освіти. — 2009 // Освіта на Луганщині.
|
4. |
Федусенко Ю. І. Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів : автореф. дис... канд. пед. наук : 03.00.09. — К., 2009
|
5. |
Ноздрова О. П. Дидактична гра як засіб стимулювання пізнавальної активності учнів 6 - 7-річного віку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — Х., 2008
|
6. |
Мельник А. О. Літературний розвиток учнів 5 -7 класів у процесі навчально-ігрової діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2006
|
7. |
Щербина Д. В. Формування активної комунікативної позиції учнів основної школи засобами імітаційно-ігрового навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — Кривий Ріг, 2009
|
8. |
Коробська Г. В. Дидактична гра як засіб формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи (друга половина XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — Х., 2010
|
9. |
Чепка О. В. Наступність ігрових форм навчальної діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "Школа - дошкільний навчальний заклад" : монографія. — Умань, 2011
|
10. |
Добротвор О. В. Формування комунікативної компетентності старшокласників засобами організаційно-діяльнісної гри : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — К., 2011
|
11. |
Шуть М. М. Формування творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — Х., 2010
|
12. |
Акуленко І. А. Імітаційні дидактичні ігри як засіб розвитку творчих здібностей учнів у процесі вивчення елементів теорії множин. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки.
|
13. |
Бриль М. М. Креативні засади гри у процесі соціальної адаптації учнівської молоді. — 2010 // Освіта на Луганщині.
|
14. |
Федій О. А. Педагогічна ігротерапія у підготовці майбутнього вчителя до професійної діяльності. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
15. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Психолого-педагогічні основи застосування дидактичних ігор-маніпулятивів у загальноосвітній школі : [монографія]. — Х.: Цифр. друк. № 1, 2012
|
16. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Психолого-педагогічні основи застосування дидактичних ігор-маніпулятивів у загальноосвітній школі : [монографія]. — Х.: Цифр. друк. № 1, 2012
|
17. |
Шахрай В. Організація театрально-ігрової діяльності школярів як засобу їх соціального розвитку в процесі навчання // Рідна шк.. - 2012. - № 1/2.
|
18. |
Год Б. Дитячі ігри в історико-педагогічному дискурсі // Рідна шк.. - 2009. - № 8/9.
|
19. |
Дзюбенко Л. Ігри на уроках англійської мови // Рідна шк.. - 2010. - № 1/2.
|
20. |
Півторак О. "Оксфордські дебати" як ефективна складова формування риторської майстерності обдарованого учня в контексті особистісно зорієнтованого навчання (з досвіду персонал-технологізації та адаптації в сучасний освітній процес методики неформальної європейської освіти) // Нова пед. думка. - 2008. - № 4.
|
| |