РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407466<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дзюбенко Л. 
Ігри на уроках англійської мови / Л. Дзюбенко // Рідна шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 28-30. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто значення гри в навчанні англійської мови наймолодших школярів. Проаналізовано умови, за яких використання навчальної гри є найефективнішим. Виділено два основних типи ігор: ігри з фіксованими, відкритими правилами (дидактичні, пізнавальні, рухомі, розвивальні, інтелектуальні, музичні, ігри-забавки, атракціони) та ігри з прихованими правилами (сюжетно-рольові, які поділяють на рольові, ігри-драматизації, режисерські). Висвітлено роль педагога в організації навчально-ігрового спілкування. Наведено приклади ігор, які можна використовувати на уроках у чистому вигляді або в поєднанні з іншими видами ігор: рухомими, сюжетно-рольовими тощо. Зазначено, що ігри допомагають спілкуванню, сприяють передачі накопиченого досвіду, одержанню нових знань,правильній оцінці вчинків, розвитку комунікативних навичок дитини, її сприйняття, пам'яті, мислення, уяви, емоцій, таких рис, як колективізм, активність, дисциплінованість, спостережливість, уважність.

Рассмотрено значение игры в обучении английскому языку младших школьников. Проанализированы условия, при которых использование учебной игры является самым эффективным. Выделены два основных типа игр: игры с фиксированными, открытыми правилами (дидактические, познавательные, подвижные, развивающие, интеллектуальные, музыкальные, игры-забавы, аттракционы), игры со скрытыми правилами (сюжетно-ролевые, которые разделяют на ролевые, игры-драматизации, режиссерские). Освещена роль педагога в организации учебно-игрового общения. Приведены примеры игр, которые можно использовать на уроках в чистом виде или в сочетании с другими видами игр: подвижными, сюжетно-ролевыми т.д. Указано, что игры помогают общению, способствуют передаче накопленного опыта, получению новых знаний, правильной оценке поступков, развитию коммуникативных навыков ребенка, его восприятия, памяти, мышления, воображения, эмоций, таких черт, как коллективизм, активность, дисциплинированность, наблюдательность, внимательность.

We consider the importance of play in the English-language training of students. The conditions under which the use of educational games is the most effective. Identified two main types of games: games with a fixed, open rules (didactic, informative, moving, developmental, intellectual, music, games, amusement rides), games with concealed rules (subject-role, which is divided into RPG, games, dramatization, directing). Deals with the role of the teacher in organizing training game communication. Someexamples of games that can be used in the classroom alone or in combination with other types of games: mobile, subject-role, etc. It is pointed out that the games help to communicate, facilitate transfer of lessons learned, acquiring new knowledge, a correct assessment of behavior, communication skills the child's perception, memory, thinking, imagination, emotions, traits such as teamwork, commitment, discipline, observation, and mindfulness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.46 + Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського