РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (212)Автореферати дисертацій (61)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4УКР)52<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 234
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Богданець-Білоскаленко Н. І. Ідеал учителя: порівняння ідей Якова Чепіги та педагогів кінця ХІХ - початку ХХ ст. // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2.
2.

Медвідь Л. Розвиток економічної освіти в системі освіти України // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 1/2.
3.

Гіптерс З. Традиції господарського виховання дітей в українській родині: історико-педагогічний аспект // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2.
4.

Орєхова Л. І. Методологічні підходи та історичні технології забезпечення якості підготовки фахівців у вищій школі // Наука і освіта. - 2011. - № 6.
5.

Пєтухова І. Розвиток ідей про тестування у вітчизняній педагогіці кінця XIX - початку XX ст. // Шлях освіти. - 2008. - № 3.
6.

Люлька І. Розвиток мережі історичних шкільних музеїв на території України в кінці ХІХ - другій половині ХХ ст. // Проблеми дидактики історії. - 2010. - Вип. 2.
7.

Бенера В. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) // Рідна шк.. - 2011. - № 1/2.
8.

Антонець Н. Штрихи до педагогічного портрета Миколи Лисенка // Рідна шк.. - 2009. - № 11.
9.

Ананьян Е. Полікультурне виховання учнів вітчизняної гімназії через вивчення нових іноземних мов (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) // Рідна шк.. - 2009. - № 10.
10.

Бенера В. Організаційно-педагогічні передумови становлення теорії та практики самостійної роботи у вищій школі України (друга половина ХІХ - поч. ХХ ст.) // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4.
11.

Гавриленко Т. Україномовна література для початкової школи (1905 - 1914 роки) // Рідна шк.. - 2011. - № 3.
12.

Петрощук Н. До проблеми профільного навчаня: особливості диференціації освіти та підготовки вчителів // Рідна шк.. - 2011. - № 3.
13.

Бондар Л. С. Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 4.
14.

Грабовий А. К. Навчальний учнівський хімічний експеримент у контексті становлення хімічної шкільної освіти (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 3/4.
15.

Коляда Н. М. Дитячий рух кінця ХІХ - початку ХХ ст.: зарубіжний досвід // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 2.
16.

Березівська Л. Д. Державна політика щодо початкової освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні в імперську добу (1899 - 1917) // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28.
17.

Яковишина Т. Проблема принципів виховання у творчій спадщині представників релігійного напряму вітчизняної педагогіки (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) // Нова пед. думка. - 2009. - № 4.
18.

Дмитришина Н. Історична зумовленість становлення та розвитку національної системи виховання під егідою українського чернецтва Галичини (кінець ХІХ - 30-ті роки ХХ століття) // Нова пед. думка. - 2010. - № 2.
19.

Добровольська В. А. Навчання мистецтва і естетичне виховання в освітніх закладах Півдня України на початку ХХ ст. // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 3.
20.

Побірченко Н. С. Офіційні змагання громадівців за українську мову, школу, літературу, підручники (друга половина XIX - початок ХХ ст.) // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського