Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.351.6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Скіб О. Я. Проблема оптимального навчального вибору. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
2. |
Вітковська О. І. Професійне самовизначення особистості і практичні аспекти професійної консультації. — К.: Наук. світ, 2001
|
3. |
Крюкова Д. Ф. Формирование профессионально-личностного потенциала молодежи, подготавливающейся к сложным техническим профессиям. — К., 2002
|
4. |
Носков В. И. Профессиональная ориентация как детерминанта карьеры личности. Школа профессионального самоопределения : Учеб.-метод. пособие. — Донецк: Норд-Пресс, 2006
|
5. |
Добрянская В. В. Определение критериев выбора специальности и учебного заведения потенциальным потребителем услуг образования. — 2004 // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.
|
6. |
Осадчий В. В. Педагогічні засади професійного консультування молоді засобами Інтернет : Автореф. дис... канд. пед. наук. — Вінниця, 2005
|
7. |
Дворніченко Л. Л. Професійна орієнтація у суспільстві ризику: тенденції самореалізації особистості у світі праці : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10. — Х., 2011
|
8. |
Отрощенко Н. Л. Значення соціально-професійної орієнтації в сучасному суспільстві. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
9. |
Липова Л. А. Самовизначення особистості в контексті інтеграції України до європейського інтелектуального простору // Шлях освіти. - 2009. - № 1.
|
10. |
Кучерук О. Я. Свідомий вибір професії як фактор успішної професійної кар'єри // Наука і освіта. - 2011. - № 7.
|
11. |
Пальчук М. Професійна орієнтація як фактор особистісно-орієнтованої освіти // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 6.
|
12. |
Мороз В. Професійна орієнтація як елемент механізму ефективного використання трудового потенціалу країни // Освіта і упр.. - 2010. - 13, № 1.
|
13. |
Урбанєц М. Освіта в країнах Західної Європи та Польщі і України // Молодь і ринок. - 2012. - № 2.
|
14. |
Назар Ю. Теоретико-методологічні аспекти оцінки успішності у професійній діяльності особистості // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 1.
|
15. |
Беганська І.Ю. Професійна орієнтація та професійна освіта в Україні: теорія і практика : монографія. — Донецьк: ВІК, 2012 — N 20130717.
|
16. |
Васюк О. Основні педагогічні фактори та умови формування професійної спрямованості майбутніх фахівців // Вісн. Кн. палати. - 2006. - № 1.
|
17. |
Бордакова О. Професійна орієнтація в Польщі: становлення і розвиток // Проф.-техн. освіта. - 2014. - № 4.
|
18. |
Ольховик М. В. Трансформація поняття "професійно орієнтована особистість" в освітній діяльності за умов (пост)інформаційного суспільства // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1.
|
19. |
Борисенко М. І. Класифікація форм та методів профорієнтаційної роботи // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1.
|
20. |
Бабакова В. М. Профорієнтація як один із напрямів на шляху професіоналізації особистості // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2014. - № 1.
|
| |