Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.24<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Дерев'яна Л. Й. Роль креативних освітніх методик у процесі творчої самореалізації особистості. — 2009 // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка.
|
2. |
Закусило О. Ю. Використання тренінгу як ефективної інтерактивної форми роботи з підлітками у сфері формування здорового способу життя. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
|
3. |
Савчук О. В. Впровадження інтерактивних методик навчання як складова процесу трансформації освіти. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
4. |
Кобилянський О. В. Теоретико-методичні основи навчання безпеки життєдіяльності студентів економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах : монографія. — Вінниця: ВНТУ, 2012
|
5. |
Мельничук І. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій: результати педагогічного експерименту. — 2010 // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка.
|
6. |
Янкович О. І. Освітні технології у короткому викладі : навч.-метод. посіб. для вчителів, вихователів. та студ. пед. закл. освіти. — Т.: Астон, 2012
|
7. |
Дашевська І. М. Інтерактивні методи навчання та їх застосування в екскурсійній діяльності. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
8. |
Сіроштан О. В. Інтерактивні методи навчання в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. — 2012 // Соц. педагогіка: теорія та практика.
|
9. |
Дмитриев С. В. Метапредметные блоки-модули формирования педагогических технологий в образовательных системах (дискурс-анализ проблемы). — 2012 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
|
10. |
Монастирна Г. В. Особливості реалізації педагогічної технології змішаного навчання blended learning у закладах освіти. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
11. |
Янкович О. І. Освітні технології у короткому викладі : навч.-метод. посіб. для вчителів, вихователів та студ. пед. закл. освіти. — Т.: Астон, 2013
|
12. |
Єленич Л. С. Історико-педагогічні аспекти розвитку навчальної проектної технології // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4.
|
13. |
Кравченко Н. В. Психофізіологічні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2.
|
14. |
Скальська О. В. Загальнодидактичний аспект проблеми теорії засобів навчання у педагогічних дослідженнях // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11.
|
15. |
Пометун О. Технологія інтерактивного навчання як інноваційне педагогічне явище // Рідна шк.. - 2007. - № 5.
|
16. |
Чернов Б. Розвиток ідей щодо методів навчання в історії педагогічної думки (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) // Рідна шк.. - 2010. - № 12.
|
17. |
Костюченко М. Аналіз методів навчання у контексті концепції динамічних дидактичних структур // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1.
|
18. |
Осадченко І. І. Категоріальна розмежованість понять "технологія навчання" та "методика навчання" // Наука і освіта. - 2010. - № 8.
|
19. |
Кирнос В. Забезпечення ефективності навчально-виховного процесу через упровадження інтерактивних методів навчання на прикладі викладання інформатики // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 5.
|
20. |
Лунячек В. Теоретичні основи технологічного підходу в освіті // Наша шк.. - 2011. - № 1/2.
|
| |