РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413429<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Осадченко І. І. 
Категоріальна розмежованість понять "технологія навчання" та "методика навчання" / І. І. Осадченко // Наука і освіта. - 2010. - № 8. - С. 102-108. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

На основі аналізу існуючих у психолого-педагогічній літературі підходів щодо розуміння сутності процесу навчання, здійснено спробу категоріального розмежування понять "технологія навчання" та "методика навчання". Визначено взаємозалежність на теоретичному рівні методики та технології навчання через їх ієрархічність та взаємокомпонентність. Проаналізовано дидактичні вимоги до технологічного процесу у ВНЗ. Обгрунтовано відмінності між педагогічними категоріями "технологія", "модель", "засіб". Подано таблицю реалізації технологічного навчання та взаємозалежність методики та технології навчання.

На основе анализа существующих в психолого-педагогической литературе подходов к пониманию сущности процесса обучения, предпринята попытка категориального разграничения понятий "технология обучения" и "методика обучения ". Определена взаимозависимость на теоретическом уровне методики и технологии обучения через их иерархичность. Проанализированы дидактические требования к технологическому процессу в вузе. Обоснованы различия между педагогическими категориями "технология", "модель", "средство". Приведена таблица реализации технологического обучения и взаимозависимость методики и технологии обучения.

Categorial dissection of concepts, "technology education" and "teaching methodology" On the basis of analysis of existing psychological and educational literature, approaches to understanding the essence of the learning process, an attempt to distinguish categorical terms "educational technology" and "methods of teaching. " Defined bythe interdependence at the theoretical level methodologies and learning technologies through their hierarchy. Analyzed the didactic requirements to the process at the university. Explain the difference between the categories of teaching "technology", "model", "medium". Filed table implementation of technological learning and the interdependence of technique and technology education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.24 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського